Савчук Борис Петрович

Доктор історичних наук, професор,

професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Борис САВЧУК

Доктор історичник наук (1999), професор (2002), професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика

Освіта: вища (Луцький державний педагогічний інститут імені Лесі Українки (тепер Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки), 1984; спеціальність – вчитель історії і суспільствознавства середньої школи

Тема кандидатської дисертації: «Роль громадських організацій в підготовці молоді до військової служби. 80-ті роки (на матеріалах західних областей України)» (1991)

Тема докторської дисертації: «Українські громадські організації в суспільному житті Галичини (остання третина ХІХ ст. – кінець 30-х років ХХ ст.) (1999 р.; спеціальність: 07.00.01 – Історія України).

 Нагороди:

Почесна грамота Міністерства освіти і науки України;

Відзнака Обласної державної адміністрації «Кращий науковець року».

Напрями наукових досліджень: теорія і практика коучингу; історія освіти і шкільництва в Західній Україні ХІХ – перша половина ХХ ст.; педагогічна конфліктологія; педагогічна біографістика; формування емоційного інтелекту та професійної гнучкості у здобувачів вищої освіти; громадські організації; етнологія; військова історія; некрополістика.

Автор близько 240 наукових і навчально-методичних праць, з них 16 монографій, 9 підручників і навчальних посібників, 27 публікації в науково-метричних базах Scopus і Web of Science.

Основні публікації за 2017 – 2024 рр.:

Монографії:

Білавич Г., Савчук Б. Свій до свого по своє: економічний націоналізм  у Західній Україні (кінець ХІХ – початок 40-х т.. ХХ т..). Івано-Франківськ, 2020. 340 с.

Савчук Б., Білавич Г. Коучинг у вищій школі: теорія, технологія, експеримент. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2022. 332 с.

Розділи в монографіях:

Савчук Б. Відродження Пласту в таборах Ді-Пі. Пласт. Унікальна історія українського скаутського руху. Орест Субтельний та ін. пер. з анг. В. Морозова. Торонто, 2019. С. 117-145.

Савчук Б. Пласт у США (1948-2000). Пласт. Унікальна історія українського скаутського руху. Орест Субтельний та ін. пер. з анг. В. Морозова. Торонто, 2019. С. 155-220.

Савчук Б., Білавич Г. Коучингові моделі розвитку освіти впродовж життя. Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика: монографія / За заг. ред. Л. Прокопів, В. Стинської. Івано-Франківськ: НАІР, 2022. С. 34-57.

Статті в наукометричних виданнях:

Scopus

  1. Bilavych H.V., Slyvka L.V., Rozman I. I., Bilawicz J. V., Fedchyshyn N. O., Fedoniuk L.J., Savchuk B. P. Ecological consciousness formation among students as relevant and global problem of the present: Ukrainian and Polish experience. Wiadomości Lekarskie. 2022, VOLUME LXXV, ISSUE 7, JULY, 1705-1713. https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/07/WL-7-2022.pdf https://wiadlek.pl/07-2022/ https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/07/WL-7-2022.pdf
  2. Bilavych H., Didukh I., Stynska V., Prokopiv L., Fedchyshyn N., Savchuk B., Fedoniuk L. Development of inclusive education in Ukraine in the context of world trends. Wiadomości Lekarskie. Volume LXXV. Issue 4. Part 1. Р. 891-900. DOI: 10.36740/WLek202204125: https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/04/WLek202204125.pdf
  3. Bilavych H., Borys U., Dovgij O., Savchuk A., Fedchyshyn N., Fedoniuk L., Borys P. Savchuk. Training of future professionals for sustainable development. Wiadomości Lekarskie. Volume LXXV, Issue 3. Р. 697-708. DOI: 10.36740/WLek202203123: https://wiadlek.pl/03-2022/ https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/03/WLek202203123.pdf
  4. Savchuk B.P., Bilavych G.V. The “Alphabet Wars” of 1830–1850s in Galicia in Contemporary Scientific Discourse. International History Journal. Rusin. 2019.Vol. 56. S. 58-76. DOI: 10.17223/18572685/56/4 (Scopus Q1)
  5. Савчук Б. П., Билавич Г. В. Феномен «кризиса идентичности» русинов Галиции в украинском и российском дискурсе первой половины ХІХ в. Русин. 2020. № 59. C. 89–114. DOI: 10.17223/18572685/59/6 (Scopus   Q1)
  6. Савчук Б.П., Билавич Г.В. Захоронения солдат в Прикарпатье периода Первой мировой войны. Русин. 2019. Т. 58. C. 95-113. DOI: 10.17223/18572685/58/7 (Scopus Q1).
  7. Савчук Б.П., Билавич Г.В. (2019). Проблема использования исторических названий Галиции в межвоенный период ХХ в. Русин, 57, 13-35. DOI:17223/18572685/57/2 (Scopus Q1).
  8. Savchuk Borys, Kondur Oksana S., Rozlutska Galyna M., Olena V. Kohanovska, Marianna V. Matishak Halyna V., Bilavych Formation of Cognitive Flexibility as a Basic Competence of the Future Teacher’s Multicultural Personality Space and Culture, India 2020, 8:3: https://doi.org/10.20896/saci.v8i3.1016https://doi.org/10.20896/saci.v8i3.1016 (Scopus Q2).
  9. Bilavych H. V., Fedchyshyn N. O., Rozman I. I., Vysochan L. M., Savchuk B. P., Bahriy M. A., Kononenko I. V., Vysochan Z. Yu. National literature as a means of development the general cultural competence of future specialists: personalistic contekst. International Journal of Psychosocial Rehabilitation. 2020. Volume 24. Issue 8. 2020. PP. 13479-13489. https://www.psychosocial.com/article/PR281340/28343/ (Scopus).
  10. Савчук Б. П. , Билавич Г. В.Формирование системы образования русинов Лемковщины в период Второй мировой войны: научный дискурс. Русин. 2020. № 62. C. 115–143. DOI: 10.17223/18572685/62/7
  11. Савчук Б.П., Билавич Г.В. Феномен движения трезвости в Буковине и Хотинском уезде Бессарабской губернии во второй половине ХІХ – начале ХХ в.: евроатлантическая, русинская, российская модели. Русин. 2021. Т. 63. С. 52-81. DOI: 10.17223/18572685/62/7.
  12. Savchuk B., Yehorova I., Vintoniak O., Kotenko R., Fedchyshyn N., Nesterova S., Bilavych Emotional intelligence as a factor in strengthening the students’ mental health during the COVID-19 pandemic. Wiadomości Lekarskie.  2023. Vol. LXXVI, Issue 6. P. 1470-1478. (Scopus). 10.36740/WLek202306121 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/37463384.
  13. Savchuk B., Borys U., Sholohon L., Lemko H., Fedchyshyn N., Fedoniuk L., Bilavych H. Emotional intelligence as a factor of preserving mental health and adaptation of studentyouth to crisis situations. Wiadomości Lekarskie. 2022. Volume LXXV, Issue 12. P. 3018-3025. (Scopus). 10.36740/WLek202212121 https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/12/WLek2022121.pdf
  14. Savchuk B., Kondur O., Rozlutska G., Kohanovska O., Matishak M., Bilavych H. Formation of Cognitive Flexibility as a Basic Competence of the Future Teacher’s Multicultural Personality. Space and Culture, India 2020, 8:3: 48-57. https://doi.org/10.20896/saci.v8i3.1016 Scopus Q2 Savchuk et al. Space and Culture, India2020, 8:3. Page | 48. https://doi.org/10.20896/saci.vi0.1016.
  15. Bilavych H., Blahun N., Fizeshi O., Dovbenko S., Shapoval O., Fedchyshyn N., Savchuk B. Current problems in communicative development of children with special educational needs: ukrainian and european scientific contexts. Wiadomości Lekarskie. Vol. LXXVI, Issue 8. P. 1838-1846.  (Scopus) 10.36740/WLek202308124/ https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2023/WiadLek2023i8.pdf
  16. Bilavych H., Tkachivska I., Rozman I., Didukh I.,  Fedchyshyn N., Fedoniuk L.,  Savchuk B. Volunteer movement of ukrainian students in the field of medical aid, education, health care for children and adults (end of the xix – 30s of the xx century). Wiadomości Lekarskie. 2022. Volume LXXV, Issue 11. Part II. Р. 2855-2862. (Scopus) https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/11/WLek2022112.pdf.

Web of Science

  1. Savchuk, B., Pantyuk, T., Sultanova, N., Bilavych H., Pantyuk M. Two-Tier Model оf Training Future Teachers for Coaching at out-of-school Institutions. PEDAGOGIKA-PEDAGOGY, 2022, 94, 2, рр. 177-195. https://doi.org/10.53656/ped2022-2.03 Web of Science Core Collection
  2. Bilavych Н., Savchuk В., Bilavych І., Pantiuk М., Khalo Z. Formation of younger pupils’ sustainable interest to take physical culture in outdoor education institutions. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific Conference. Volume III, May 22th-23th, 2020. 73-84: https://doi.org/10.17770/sie2020vol3.5051 Retrieved from: http://journals.ru.lv/index.php/SIE/article/view/5051 (Web of Science Core Collection.
  3. Bilavych H., Bakhmat N., Pantyuk T., Pantyuk M., Savchuk B. Organization of an Inclusive Educational Environment for the Students with Special Needs. Strategies for policy in science and education. 2022. Volume 30. Number 6. С. 559-577^ file:///C:/Users/user/Desktop/%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%86%20%D0%9C%D0%9E%D0%87/Strategies_6_22.pdf Web of Science Core Collectio.
  4. Savchuk B.P., Bilavych G.V. Necropolisеs of the Austro-Hungarian army in the Precarpathian region during World War І. East European Historical Bulletin. Drohobych, 2019. Issue. 11. S. 133-141. (Web of Science)
  5. Pantyuk M., Savchuk B. Cyrillic and latin alphabets in ukrainian discourse of Halychyna in the 30s of the XIXth – at the beginning of the XXth centuries. East Europe Historical Bulletin. 2019. No 13. P. 50-59. (Web of Science).
  6. Savchuk В., Pantyuk Т., Kotenko R., Tkachivska І., Vysochan L., Pustovit Н., Bilawicz J., Bilavych Н. and Fedchyshyn N. The Usage of Coaching Technology in the Formation of Emotional Intelligence of Future Tourism Managers. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2020. Vol.9 No.8. PP. 201-210. http://ijaep.com/Journal/vol.9.8.pdf (Web of Science impact factor).
  7. Bilavych H., Kondur O., Bahriy M., Oliyar M., Savchuk B., Fedchyshyn N., Humenuk I., Pantiuk M. Petrenko O. Reading as a Cultural Practice of Modern Students. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2020. Vol.9 No.8. PP. 131-144. http://ijaep.com/Journal/vol.9.8.pdf (Web of Science impact factor).
  8. Bilavych H., Fedchyshyn N., Pantyuk T.; Oliyar M., Vlasii O. Savchuk В., Bilavych І. (2020). Creating Ecological Language Space for the Youngest Computer Users. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2020. Vol. 9. No.4. P.90-99. http://ijaep.com/Journal/vol.9.4.pdf (Web of Science impact factor).
  9. Savchuk В., Rozman І., Pustovit Н. and others. Methods of biographical analysis in preparation of future teachers to study the students’ mental states. International Journal of Applied Exercise Physiology. 2021. Vol.10 No.2. PP. 201-210. http://ijaep.com/Journal/vol.9.8.pdf (Web of Science impact factor).
  10. Boris Savchuk В., Rozman І., Slyusarenko N., Pustovit H., Blahun N/, Feltsan I., Cherepania M., Fedchyshyn N., Bilavych H/ Analyzing the Biographical Methods in Developing Prospective Teachers to Measure the Mental States of the Students. Journal of Research in Medical and Dental Science 2021, Volume 9, Issue 5, Page No: 93-97. P. 93-97.

 Публікації у фахових вітчизняних виданнях:

Савчук Б.П. Український горожанський комітет як  репрезентант соціального захисту українців (1918-1921) / Г.В. Білавич, І.В. Білавич, Б.П. Савчук // Научные труды SWORLD. – 2017. –  Выпуск 46. –  Том 5. – С. 50-55.

Savchuk В., Bilavych Н., Foreign connections of Ukrainian public organizations of Subcarpathia (late ХІХ – early ХХ centuries). Гірська школа Українських Карпат. 2018. №18. С. 18-22.

Білавич Г., Савчук Б., Українське наукове мовлення в контексті наукової діяльності майбутніх педагогів. Інноватика у вихованні. Збірник наукових праць. 2017. Вип. 6.  С. 67-75.

Савчук Б., Розман І. Витоки і генеза формування української педагогічної біографістики (ІХ ст. – середина ХІХ ст.). Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2018. Вип. 1(42). С. 213-218.

Bilavych Н, Savchuk В. Foreign associations of Ukrainian public organizations of Subcarpathia (late ХІХ-early ХХ centuries). Гірська школа Українських Карпат. 2018. №18. С. 10-15.

Савчук Б., Білавич Г., Валігунда О. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів до діагностичного супроводу у контексті сучасного наукового дискурсу. Молодь і ринок. 2019. № 4 (171). С. 6-11.

Pantyuk M., Pantyuk T., Savchuk B. The fenomen of pedagogical conflict in the modern scientific discourse. Fundamental And Applied Researches: Contemporary Scientifical and practical Solutions and Approaches. Interdisciplinary Prospects.Volume V. Banska Bystrica – Baku – Uzhhorod – Kherson: Posvit, 2019. Р. 234-238.

Cавчук Б., Білавич Г., Душенко Ю. Коучинг як філософія і технологія розвитку професійної педагогічної освіти. Гірська школа Українських Карпат. 2019. №21. С.82-87. DOIhttps://doi.org/10.15330/msuc.2019.21.82-87

Білавич Г., Білавич І., Пантюк М., Савчук Б., Федчишин Н. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя). Медична освіта. 2019. № 4. С. 119-126. DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.4.10870

Білавич Г., Савчук Б., Мукан Н., Барабаш О. Розвиток християнської моралі дітей в українському дошкіллі на початку ХХ століття. Освітній простір України. 2019. №19. С. 187-193

Савчук Б., Білавич Г., Власій О.   Проблема самоосвіти майбутнього викладача вищої школи в рецепції української педагогічної думки. Молодь і ринок. 2019. №12. С. 56-60.

Bilavych Н., Pantyuk Т., Savchuk В., Holovchak N. Formation of the language culture of junior pupils in a dialectical environment: theoretical and practical aspects. Гірська школа Українських Карпат. 2018. Випуск 19. С. 109-113.

Пантюк М., Савчук Б., Розман I. Розвиток педагогічної біобібліографії в Україні: регіональний контекст. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич. 2020. Вип. 28. Т. 3. С. 169-175: http://www.aphn-journal.in.ua/28-3-2020

Савчук Б., Білавич Г. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі. Нова педагогічна думка. 2020. №2. С. 7-11. DOIhttps://doi.org/10.37026/2520-6427-2020-102-2-7-11

Савчук Б., Угринчук Ю. Досвід професійної туристичної освіти в США і Швейцарії в рецепції науковців та проекції його застосування в Україні. Інноватика у вихованні. 2020. Вип. 11. Том 1. С. 52-60: DOI: 10.35619/iiu.v1i11.237.

Savchuk V. R., Hararko L. I., Fedchyshyn N. O. Content and thematic orientation of Ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad. Medical education. 2020. №3. Pp. 69-73.

Savchuk, B., & Harapko, L. (2020). The phenomenon of foreign language education in the modern scientific discourse. Human Studies. Series of Pedagogy, 10/42, 11‒24. doi: https://doi.org/10.24919/2413-2039.10/42.198796

Савчук Б., Міщук Д. Освітнє середовище університету: методологічний дискурс в контексті складання міжнародних рейтингів. Молодь і ринок. 2020. № 2. С. 60-65.

Bilavych H.V., Bahriy М.А., Bilavych І.V., Savchuk B.P., Fedchyshyn N. O. The Contribution of Doctors, Members of the Shevchenko Scientific Society in Lviv to the Development of Ukrainian Education, Science and Literature (late XIX – early XX century. Медична освіта. №2(87). 2020. С. 15-20. DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11140.

Savchuk B., Vovchok Y., Bilavych H. STUDENTS’ TRAINING TOWARD NOSTALGIC TOURISM ORGANIZATION (THE STUDY PROJECT IMPLEMENTATION EXPERIENCE)Tourism of the XXI century: Clobal challenges and civilization values : ІІ International scientific and practical conference (Kyiv, June 01, 2020). Kyiv : KNUTE. Р. 703-712. DOI: http://doi.org/10.31617/k.knute.2020-06-01.98

Savchuk B. P., Dushenko Y. V.  «University of the gifted child» as the educational environment of the coaching technology implementation. International periodic scientific journal. Modern engineering and innovative technologies. Karlsruhe, Germany. 2019.  Issue №10.  Part 3. P. 69-73.

Савчук Б., Ковальчук В. Формування емоційного інтелекту як базових підготовки майбутнього фахівця: постановка проблеми. Молодь і ринок. 2020. № 5. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.223064.

Савчук Б., Шевчук Х. Поняття «екологічна культура», «екологія культури», «екологія культурна» крізь призму пострадянського термінологічного дискурсу. Інноватика у вихованні. 2021. Вип. 13. Том 1. С. 50-61: DOI:

Savchuk В., Kotenko R. EMOTIONAL INTELLIGENCE DEVELOPMENT OF THE FUTURE TOURISM MANAGERS. Молодь і ринок. 2020. No 6–7. C. 33-36. DOI:  https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.225658

Cавчук Б., Ковальчук В. Формування емоційного інтелекту к компетентності майбутнього фахівця: постановка проблеми. Молодь і ринок. 2020. № 5. С. 41-45. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2020.223064

SavchukB. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O. Formation of emotional intelligence of the future education manager on the basis of coaching technology. Медична освіта. 2021. № 1. С. 55-62 DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.2.11140.

Савчук Б., Котенко Р., Пантюк М. Науково-теоретичні засади когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього фахівця ХХІ століття. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип 38, том 3, 2021. С. 132-138.

Слюсаренко Н.В., Савчук Б.П. Концепуталізація педагогічної діягностики – від Аристотеля до Павла Блонського. Педагогічний альманах. 2021. Вип. 48. С. 220-227. DOI: https://doi.org/10.37915/pa.vi48.227.

Савчук Б., Розман І. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу. Нова педагогічна думка. 2021. № 1. С. 3-7. DOI: 10.37026/2520-6427-2021-105-1-3-7.

Білавич Г. В., Слюсаренко Н. В., Савчук Б. П. Підготовка учнів до життя як мета української професійної освіти на Буковині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Педагогічний альманах. 2021. Вип. 47. С.181-189.

Bilavych, H.V., Fedchyshyn N.O., Rozman I.I., Vysochan L.M., Savchuk B.P. Regional literature as a factor of future specialists’ reading culture development: personalistic aspect. SOCIAL SCIENCES & ARTS SGEM. 2019, 24 AUG-2 SEPT 2019. Bulgaria, In Press.

Савчук Б., Пантюк М., Котенко Р. Інтерфейси коучингу крізь призму науково-педагогічного дискурсу. Молодь і ринок. 2022. №5. С. 11-15. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.264571

Савчук Б. П., Слюсаренко Н. В., Білавич Г. В. Коучинг: ідейні витоки в проєкції формування особистості. Педагогічний альманах. 2021. № 50. С. 210-217. DOI https://doi.org/10.37915/pa.vi50.325

Савчук Б. Романишин Р., Хімчук Л., Височан Л. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: науково-теоретичне обгрунтування проблеми. Гірська школа Українських Карпат. 2021. № 25. С. 102-106: doi: 10.15330/msuc.2021.25.102-106

Савчук Б., Пантюк М., Котенко Р. Походження назви «коучинг» в руслі науково-педагогічного дискурсу. Актуальнi питання гуманiтарних наук. Дрогобич. 2022. Вип 47, Т. 4,. С. 189-194: https://fileview.fwdcdn.com/?url=

Савчук, Б., Височан, Л., Височан З. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент.  Нова педагогічна думка, 2022. Т. 109. № 1. С. 55-61: DOI: https://doi.org/10.37026/2520-6427-2022-109-1-55-60

Савчук Б., Височан Л. Особливості використання коучингової техніки «сильних запитань» в особистісно-професійному розвитку майбутніх учителів вищої школи. NEW INCEPTION. Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка.  2022. № 1-2 (7-8). C. 43-50. DOI: /zenodo.

Cавчук Б., Копчук-Кашецька М., Мальована С., Бай І. Використання методів біографічного аналізу в підготовці майбутніх учителів: науково-теоретичне обґрунтування проблеми. Гірська школа Українських Карпат. 2022. № 26.

Савчук Б., Котенко Р., Прокопів Л. Використання коучингових технік подолання опору на налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера. Нова педагогічна думка. 2022. Ч. 2. С. 3-7. Doi: 10.37026/2520-6427-2022-110-2-3-7.

Савчук Б., Ковальчук В. коучингові техніки роботи з цінностями та особливості їхнього використання в підготовці майбутніх фахівців у ЗВО. Молодь і ринок. No 7–8. 2022. С. 7-11. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.267214

Савчук Б. П.,     Слюсаренко Н. В., Єгорова І. В. Коучингова модель GROW: сутнісна характеристика і можливості використання в освітньому процесі ЗВО. Педагогічний альманах. 2022. Ч. 51. С. 57-63 http://pedalmanac.site/index.php/main.

Савчук Б., Щербяк Ю. Психофізіологічні моделі коучингу: сутність та можливості використання в освітньому процесі ЗВО. Інноватика у вихованні. 2022. Вип. 16. С. 123-131. DOI: 10.35619/iiu.v1i16.497 file:///C:/Users/Asus/Downloads.pdf.

Білавич Г., Савчук Б., Клепар М. Українське наукове мовлення в контексті професійної підготовки майбутніх фахівців. Медична освіта. 2022. №2. С. 76-82. https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/ /13271

Bilavych І. V., Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I. Development of informal Ukrainian public medical education in Galicia (late xix – 30s of the XX century). Медична освіта. 2022. № 1. С. 93-98.  https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.1.12951

Білавич Г., Власій О., Савчук Б. Вплив цифровізації освіти, дистанційного навчання на розвиток рухової активності та здоров’язбереження здобувачів освіти. Молодь і ринок. 2021.  No11-12 (197-198). С. 50-55. https://doi.org/10.24919/2617-0825.11/197.2021.

Савчук Б., Розман І., Багрій М., Копчук-Кашецька М. DEVELOPMENT OF EMOTIONAL INTELLIGENCE AS A FACTOR FOR STRENGTHENING THE MENTAL HEALTH AND ADAPTATION OF STUDENTS IN THE CRISIS CONDITIONS OF THE STATE OF WAR: THEORETICAL JUSTIFICATION OF THE PROBLEM. Гірська школа. 2022. Ч. 27. С. 111-115. doi: 10.15330/msuc.2022.27.111-114. http://dspace-s.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/9706/1/.pdf.

Савчук Б., Довбенко С., Сидорук Т. Використання коучингових технік регуляції та саморегуляції психоемоційного стану в підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. Молодь і ринок. 2023. № 2 (210). C. 38 – 42. https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.275305/

Савчук Б., Бобик В., Пуляк Н. Модель Co-Active коучингу та досвід її використання у формуванні економічної культури у ЗВО. Молодь і ринок. 2023. № 4. С. 33-36. doi: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279114.

Савчук Б., Пантюк М., Єгорова І. Коуч-позиція науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2023. Вип. 60, Т. 3, С.  282-288. doi. https://doi.org/10.24919/2308-4863/60-3-45.

Савчук Б. П. Вінтоняк О. В., Ковальчук В. М. Зарубіжний досвід використання коучингу в підвищенні педагогічної майстерності. Педагогічний альманах. 2023. Вип. 53. С. 70-77. doihttps://doi.org/10.37915/pa.vi53.444.

Білавич Г.В., Борис У.З., Поп’юк М.В., Cавчук Б.П. Самовдосконалення вчителя початкової школи в процесі післядипломної освіти: сучасний та історико-педагогічний контeксти. Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», cерія «Психологія», cерія «Медицина». 2023. Випуск № 15(33). С. 82-95. https://doi/10.52058/2786-4952-2023-15(33)-82-94 URL: https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGwHpMvCQgpQFzMRqWmRFQlsMxC?projector=1&messagePartId=0.1/

Навчально-методична діяльність

Підготовлено навчальний посібник: Савчук Б., Душенко Ю. «Університет обдарованої дитини» як коуч-модель підготовки майбутніх учителів до роботи у закладах позашкільної освіти. Навчальний посібник. Івано-Франківськ, 2020. 160 с.

Результати наукових і експериментальних досліджень презентуються на численних університетських, всеукраїнських та міжнародних конференціях.

Керівництво науковою роботою Ю.В. Душенко; ПО (ск)-11, яку відзначено дипломом ІІ ступеня Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальності «Освітні, педагогічні науки», проведеного в Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка у 2020 р.

Основні навчальні дисципліни на спеціальності ОПН:

Актуальні проблеми історії вищої освіти (доктор філософії)

Теорія і практика педагогічної конфліктології (доктор філософії)

Історія вищої освіти (магістри)

Історія вищої освіти в західному регіоні України (магістри)

Європейська політика забезпечення якості освіти (магістри)

Педагогічний контроль в системі вищої освіти (магістри)

Педагогічна кофліктологія у вищій школі (магістри)

Педагогічне партнерство (магістри)

Організаційна і виховна діяльність:

Відповідальний за діяльність кафедрального методологічного семінару.

Співорганізатор багатьох міжнародних, всеукраїнських наукових конференцій і педагогічних читань.

Організатор низки «круглих столів» і диспутів з питань педагогічного контролю і педагогічних конфліктів у ЗВО.

Науковий консультант і керівник 11 докторських і кандидатських дисертацій.

Останнє наукове стажування:

тема: «Теорія та практика науково-педагогічних підходів в освіті»; з 13 грудня 2021 року до 13 січня 2022 року; 6 кредитів ЄКТС; Університет прикладних наук ISMA (Рига, Латвія).

Член редколегій фахових журналів (категорія «Б»):

Інноватика у вихованні (Рівненський гуманітарний університет);

Нова педагогічна думка (Рівненський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти);

Галичина (Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника).

Член спеціалізованої ради Д.20.05105

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника; спеціальності 07.00.01 –  Історія України; 07.00.05 – Етнологія.

E-mail: boris_savchuk@ukr.net

borys.savchuk@pnu.edu.ua

Наукові соціальні мережі:

ОRCID: org/0000-0003-2256-0845

Researcher ID: https://publons.com/researcher/2903385/boris-savchuk/

https://www.linkedin.com/in/борис-савчук-138926227/

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57211269907

facebook.com/groups/414318515953220

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника