6-й семінар проекту ERASMUS+ у Львові

6-й семінар проекту ERASMUS+ у Львові

 

12-13 червня 2018 р. у рамках проекту ERASMUS+ «Improving teacher
education for applied learning in the field of vocational education» 574124-ЕРР-1-
2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP на базі Львівського національного університету
імені Івана Франка відбувся 6-й семінар для викладачів. Від нашого університету
участь у роботі семінару прийняли – доцент Інга Єгорова, професор Інна
Стражнікова (педагогічний факультет), доценти Соломія Мацола, Михайло
Мацола, Галина Михайлів, професор Михайло Романюк (економічний
факультет).
Цілі зустрічі: ознайомлення з інноваціями сучасної дидактики вищої школи
(трансферно-орієнтоване навчання, сприяння рефлексивному мисленню),
ознайомлення зі спеціальною професійної освітою (передовий досвід Швейцарії,
роль професійної освіти для людей з особливими потребами, перехід людей з
особливими потребами на ринок праці), вивчення досвіду організації студентської
консультативної служби як одного із завдань університету.
З привітальним словом виступив декан педагогічного факультету
Д.Д.Герцюк. Під час роботи семінару піднімалися питання розвʼязання проблем
використання студентами теоретичних знань на практиці у Німеччині, Іспанії та
Україні. Зокрема, Ліан Платц (університет м. Констанц) наголосила на роботі
студентського літнього інформаційного табору при університеті, за підсумками
діяльності якого студенти (як після проходження практики) розробляють
портфоліо з власними досягненнями та прогалинами, що відображається у
цифровому форматі на відповідних сайтах університету.
Розвіта Бурхарт поділилась досвідом роботи студентської консультативної
служби в університеті Констанц. Основна мета служби – інформувати й
підтримувати студентів на всіх етапах навчання. Служба має певні відділи:
центральний відділ консультацій з іспитів (розробка вимог та білетів до іспитів,
розклад, психологічна підтримка студентів перед іспитами тощо), відділ
гендерної рівності, підтримки сімʼї та різноманітності (робота зі студентами з
обмеженими можливостями), відділ запису – допомога студентам у написання
наукових робіт (рефератів, статей, дипломних проектів та ін.), центр карʼєри –
профорієнтація (написання резюме, проходження співбесіди при
працевлаштуванні, пошук роботи), відділ соціального консультування.
Фернандо Маруенда (Валенсія, Іспанія) висвітлив питання отримання освіти
особами з обмеженими можливостями, зокрема відбувається адаптація
навчального року, існують альтернативні види контролю, спеціальні правила
відвідування занять, відбуваються зміни організації навчального часу і працює
спеціальний супроводжуючий персонал.
Кожен день роботи семінару був надзвичайно інформативним, насичений
атмосферою співробітництва та позитивними емоціями. Підсумком плідної
роботи усіх учасників стало вручення сертифікатів про проходження навчальних
студій.