Стинська Вікторія Володимирівна

Доктор педагогічних наук, професор

професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту

імені Богдана Ступарика

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Народилася 4 червня 1976 р. в м. Івано-Франківську.

Освіта: вища (Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (тепер Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника), 1998,    спеціальність – початкове навчання, кваліфікація – учитель початкових класів та музики)

Науковий ступінь:  доктор педагогічних наук зі спеціальності 13.00.05 – соціальна педагогіка (2019), кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 − загальна педагогіка та історія педагогіки (2004).

Тема докторської дисертації: “Теорія і практика соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні (ХХ – початок ХХІ ст.)”

Тема кандидатської дисертації: “Система шкільництва в Галичині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)”

Вчене звання:  професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту (2021), доцент кафедри педагогіки (2008),

Нагороди: грамота Департаменту освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації (2015).

СПИСОК НАУКОВИХ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ  ПРАЦЬ

МОНОГРАФІЇ

 1. Cтинська В. Проєктна технологія навчання: історія, етапи розвитку та шляхи реалізації в гірських школах Українських Карпат. Доступність і неперервність освіти впродовж життя : зарубіжний досвід та національна практика : монографія / за заг. ред. Л. Прокопів, В. Стинської. Івано-Франківськ : НАІР, 2022. С. 80–94. (Розділ у монографії). URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/13255

2. Чупахіна С., Стинська В. Цифрові технології в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: готовність учителів-логопедів. Педагогіка XXI століття: сучасний стан та тенденції розвитку. Колективна монографія. : у 2 ч. / відп. за випуск О. Є. Карпенко. Львів-Торунь : Ліга-Прес, 2021. Ч. 2. С. 916 – 951. URL: http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/143/1708/4157-1.

  3. Стинська В. Соціально-педагогічна підтримка материнства й дитинства в незалежній Україні. Теоретичні та методичні аспекти соціальної діяльності. Монографія. Хмельницький, 2020. Т. 3. С. 239–280. ISBN 958-513-617-621-8. URL: http://lib.pu.if.ua:8080/handle/123456789/7583.

 4. Stynska V., Kondur O. Strategies of professional preparation of the competitive specialist in the conditions of information environment. Contemporary technologies in the educational process. Education in the post-coronavirus world: the place of information and innovative technologies. Monografia. KatowicePublishing House of Katowice School of Technology. Monografia. 2020. С. 75–81.

5. Стинська В. Центри соціально-психологічної реабілітації сім’ї як форма соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні на сучасному етапі (на прикладі Івано-Франківської області). Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: український і зарубіжний досвід. Монографія. Івано-Франківськ: НАІР, 2019. С. 192–203. ISBN 978-966-2716-33-7. URL: https://lib.iitta.gov.ua/719417/1/Монографія%20Івано-Франківськ%202019%20ПНУ.pdf. 

 6. Стинська В. Соціально-педагогічна підтримка материнства й дитинства в Україні (ХХ – початок ХХІ ст.). Монографія. Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2018. 320 с.  ISBN 978-617-7468-28-7. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/3475.

7. Stynska V. Socio-pedagogical support of childhood and motherhood in the creative legacy of Vasyl Sukhomlynskiy. Life and heart devoted to children. Janush Korchak (1878–1942) and Vasyl Sukhomlynsky (1918–1970) are unforgettable. Monografia / Edited by M. Chepil, O. Karpenko, V. Petryk. Warsawa, 2017. P. 201–210.

 8. Styńska W. Społeczno-pedagogiczne wspieranie dzieciństwa i macierzyństwa w twórczości Janusza Korczaka. Janusz Korczak przyjaciel dzieci w nurcie rozważań pedagogicznych. Monografia / Pod red. M. Czepil, R. Bednarz-Grzybek, M. Hajkowskiej. Lublin, 2015. P. 139–153

 9. Стинська В. Система шкільництва в Галичині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Монографія. Івано-Франківськ: Гостинець, 2007. 180 с.

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ

 Web of Science

1.Bilavych H., Didukh I., Stynska V., Prokopiv L., Fedchyshyn N., Savchuk B., Fedoniuk L. DEVELOPMENT OF INCLUSIVE EDUCATION IN UKRAINE IN THE CONTEXT OF WORLD TRENDS. Wiadomości Lekarskie, V. LXXV, ISSUE 4. PART 1, April 2022. P. 891 – 899. URL: https://wiadlek.pl/wp-content/uploads/archive/2022/04/WLek202204125.pdf. WofS

2. Rusyn H., Stynska V., Matsuk L., Korostelova Y., Stetsyk S.  Efficiency of the project method in the development of professional competencies in future teachers.  Revista de la universidad del Zulia. 3ª época. Año 12. N° 35, 2021. P. 303 – 321. WofS

3. Shevchenko, A. Hrys A. Stynska V. Research of post-traumatic stress and adaptation disorders of servicemen after being in a combat situation at the hospitalization stage. Revista inclusiones. 2020. Vol. 7. Número 4. PP. 74–87. ISSN 0719-4706. WofS. URL: https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/1539 

4. Kononenko О., Kononenko А. Stynska V., Prokopiv L. Research of the factor structure of the model of world view settings at a young age. Revista inclusiones. Vol.7. Número 3. P. 98–116.  ISSN 0719-4706. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10794. WofS.

5. Popovych I., Stynska V., Research of the relationship between existential anxiety and the sense of personality’s existence. Revista inclusiones. 2020. Vol.7. Número especial. P. 41–59.  ISSN 0719-4706. URL: https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/300. WofS.

6. Kononenko О., Kononenko А. Stynska V., Prokopiv L., Research of the factor structure of the model of world view settings at a young age. Revista inclusiones. 2020. Vol.7. Número 3. P. 241–260.  ISSN 0719-4706. URL:https://revistainclusiones.org/index.php/inclu/article/view/162. WofS.

Публікації у фахових вітчизняних та закордонних виданнях (2020-2025)

1.Cтинська В., Прокопів Л., Стинський В. Проблеми та перспективи ІKT-орієнтованої освіти в Україні. Педагогічний альманах. 2024. Вип. 56. С. 69 – 74. URL: https://pedalmanac.site/index.php/main/issue/view/13/15.

2.Стинська В., Цюняк О. Медіакомпетентність як складова професійної компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Перспективи та інновації науки. К. 2024. Вип. 3(37). С. 611–620.

3.Кондур О., Стинська В. Розвиток медіаосвіти у вищій школі в кінці ХХ – на початку ХХІ століть. Освітні обрії. 2024.  №1 (58). с.14-18. URL:https://ippo.if.ua/images/stories/Osvitjanske_slovo/obrii_1_24.pdf 

4.Цюняк О., Стинська В. Ретроспективний аналіз розвитку медіаосвіти в Україні. Наука і техніка сьогодні. 2024. №7 (35). С. 440-448. DOI:  https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-7(35)
URL:
http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/13460/13600

5. Кондур О., Стинська В. Медіаграмотність як ключова складова медіаосвіти у сучасній освітній парадигмі України та Республіки Польщі (перша чверть ХХІ ст.). Суспільство та національні інтереси. 2024. С. 251 – 259. http://perspectives.pp.ua/index.php/sni/article/view/14644/14714

6. Cтинська В., Салига Н., Процишин Н. Формування дослідницької компетентності студентів у закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 69. Т.2. С. 149 – 152. http://innovpedagogy.od.ua/archives/2024/69/part_2/33.pdf.

7. Прокопів Л.М., Салига Н.М., Стинська В.В. Національно-патріотичне виховання студентської молоді засобами музейної педагогіки у закладах вищої освіти Західної України. Перспективи та інновації науки. 2024. № 4 (38). С. 581 – 592. http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/10791/10849.

8. Протас О., Стинська В. Розвиток “soft skills” у майбутніх соціальних працівників і їх діагностика: методи та прийоми оцінювання. Вісник науки та освіти. 2024. № 1 (19). С. 1192 – 1207. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2024-1(19)-1192-1207

9. Прокопів Л., Стинська В., Близнюк Т. Історіографічний дискурс застосування інноваційних технологій у ЗВО України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). Перспективи та інновації науки. 2024. № 2 (36). С. 428 – 441. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2024-2(36)-428-440.

10.Лаппо В., Стинська В. Соціально-культурні передумови інтегрування агіографії у процес духовного розвитку майбутніх педагогів. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 4 (22). С. 951 – 965. https://mail.google.com/mail/u/0/?pli=1#inbox?projector=1.

11. Стинська В.В., Прокопів Л.М., Лаппо В.В. Волонтерство як форма благодійної діяльності в незалежній Україні. Педагогічний альманах. 2024. № 55. С. 214 – 220. https://pedalmanac.site/index.php/main/article/view/523.

12. Стинська В., Протас О. “Soft skills” у формуванні професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. Гірська школа Українських Карпат. 2023. № 29 С. 27 – 31.

doi: 10.15330/msuc.2023.29.27-30.

13.  Prokopiv L, Stynska  V.  Higher education digitalization in the context of globalization changes. Annales universitatis Maria Curie – Skłodowska Lublin – polonia. Vol. XXXVI. 3 2023. Pp.8-18 https://dx.doi.org/10.17951/j.2023.36.3.7-18 

14. Cтинська В., Ящишин З., Кліщ І. Нормативно-правова база соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні у сфері охорони здоров’я. Вісник науки та освіти. 2023. № 11 (17). С.  1121 – 1134

15. Стинська В., Ткачівська І.М., Гаморак Г.П., Петренко О.С. Фреймова технологія як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів магістратури у закладі вищої освіти. Перспективи та інновації науки. 2023. № 15 (33). С. 495 – 505. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-15(33)-495-504.

16.Cтинська В., Чепіль М., В., Прокопів Л. Кейс-метод – інновація у підготовці студентів магістратури у закладі вищої освіти. Молодь і ринок. 2023. №4 (212). С.16-19. http://mir.dspu.edu.ua/article/view/279115/275530.  https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.279115

17. Стинська В. В., Прокопів Л. М., & Василишин Н. Б. Нормативно-правове регулювання системи післядипломної освіти в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). Педагогічний альманах. 2023. №53. С. 201-209. URL: https://pedalmanac.site/index.php/main/article/view/460.     DOI  https://doi.org/10.37915/pa.vi53.460  

18.Cтинська В., Олексюк М. Історіографія проблеми материнства в наукових дослідженнях України кінця ХХ – початку ХХІ ст. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2023. № 3 (357). С. 146 – 153.  URL: http://visnyk.luguniv.edu.ua/index.php/vped/issue/view/41/44.  DOI https://doi.org/10.12958/2227-2844-2023-3(357)-146-153

19. Cтинська В. Методологія дослідження проблеми соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні (ХХ – початок ХХІ ст.). Гірська школа українських Карпат. 2023. № 28. С. 69 – 73.

URL: https://journals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/7228/7486.      doi: 10.15330/msuc.2023.28.69-73.

20. Стинська В., Клепар М., О. Чінчой. Формування полікультурної компетентності вчителів у сучасному освітньому просторі: особливості та виклики. Наукові записки. 2023. Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені В.Винниченка. Вип. 211. С. 57 – 63. URL: https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1641/1601      DOI: 10.36550/2415-7988-2023-1-211-57-62.

21.Чепіль М., Карпенко О., Стинська В. Роль порівняльної педагогіки у підготовці магістрів за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки». Інноваційна педагогіка . 2023. Вип.58. Т.2. С.28–31.
http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2023/58/part_2/5.pdf. DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2023/58.2.5

22.Стинська В. “Перевернута лекція” – інновація у методиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Гірська школа українських Карпат. 2022. № 27. С. 115 – 121. URL: https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/323/106. doi: 10.15330/msuc.2022.27.120-125.

23. Стинська В. Етнокультурний потенціал українських родинних традицій як ціннісна домінанта національного виховання учнівської молоді. Педагогічний альманах: збірник наукових праць. 2022. № 51. С. 19 – 23. URL: http://pedalmanac.site/index.php/main/issue/view/8/10     DOI: https://doi.org/10.37915/pa.vi51.341

24.Березюк О., Стинська В. Особливості формування сучасного етнокультурного освітнього середовища (на прикладі Поліського та Гуцульського етнографічних регіонів). Перспективи та інновації науки. 2022. № 12 (17). С. 33–45. URL:: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/2889/2902.  DOI: 10.52058/2786-4952-2022-12(17)-33-45.

25. Стинська В. Практичні засади підготовки фахівців соціальної сфери до соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні. Гірська школа українських Карпат. 2022. № 26. С. 52 – 57. URL: https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/303

26. Cтинська В., Завулічна І. Діяльність благодійних фондів міста Івано-Франківська: історія і сучасність.  Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. 2022. Вип. 1 (108). С. 13 – 27.URL: https://visnyk.zu.edu.ua/pdf/visnyk108_pedagog.pdf.

27.Stynska V., Prokopiv, L. ( 2021) Apoio social para a família à criança com deficiência é a ferramenta da política social da Ucrânia. Laplage Em Revista, 7(3), p. 473-478. https://doi.org/10.24115/S2446-62202021731333p.473-478URL: file:///C:/Users/Вікторія/Downloads/1333-Texto%20do%20Artigo-2259-2-10-20210826.pdf.

28. Стинська В., Карпенко О. Тренінгові технології у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». 2021. № 12 (44). С. 172–177. DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.12/44.27.  URL: http://pedagogy.dspu.in.ua/index.php/pedagogy/article/view/327.

29. Стинська В., Прокопів Л., Серман Л. «Soft skills» у практиці підготовки майбутніх викладачів закладу вищої освіти. Гірська школа українських Карпат. 2021. № 24. С. 100– 104. URL: https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/266/92.

30. Стинська В., Ящишин З., Кліщ І. Компетентнісний підхід у вищій професійній освіті України. Науковий часопис НПУ імені М.П Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективі. 2021.  Вип. 79. Том 2. С. 139–142. DOI:  https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.30. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/34645/Stynska.pdf?sequence=1&isAllowed=y

31. Стинська В., Ящишин З., Янків О., Стинський В. Використання цифрових освітніх платформ у процесі підготовки майбутніх викладачів ЗВО. Молодь і ринок. 2021. # 5-6 (191 – 192). С. 21-25. DOI: https://doi.org/10.24919/2617-0825.5/191.2021. URL: http://mir.dspu.edu.ua/issue/view/14426.

32. Стинська В., Прокопів Л. Технології формування лідера у процесі професійної підготовки викладача ЗВО. Освітні обрії. 2021. № 1(52). С. 115–118. URL:https://ippo.if.ua/images/stories/Obrii_Osvit_Zag/obrii1_21.pdf

33. Стинська В. Нормативно-правове регулювання благодійної діяльності в Україні. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: “Педагогіка. Соціальна робота”. 2021. № 1 (48). С. 396 – 400. URL: https://doi.org/10.24144/2524-0609.2021.48.396-399 .URL: http://visnyk-ped.uzhnu.edu.ua/article/view/235137.

34. Cтинська В. Моделювання професійної діяльності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Нові технології навчання. 2020. Вип. 94. С. 315–319. URL: https://imzo.gov.ua/osvita/pozashkilna-osvita-ta-vihovna-robota/materialy-naukovo-praktychnykh-konferentsiy/

35. Стинська В., Прокопів Л. Інноваційні методики викладання дисциплін у ЗВО в процесі магістерської підготовки. Гірська школа українських Карпат. 2020. № 22. С. 145–150. URL:https://scijournals.pnu.edu.ua/index.php/msuc/issue/view/

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ

  1. Збірник тестів з курсу «Педагогіка»: навчально-методичний посібник / За заг.ред. Л.Прокопів, В.Стинської / Авторський колектив: І. Єгорова, В. Ковальчук, Т. Паска, Л. Прокопів, Н. Салига, В. Стинська, І. Стражнікова Івано–Франківськ, 2023. 230 с.
  2. Стинська В. Методика викладання у вищій школі: навчальний посібник. Івано-Франківськ, 2022. 180 с.
  3. Актуальні проблеми розвитку вищої освіти: навч.-метод. посіб. / Авт.кол.: Cтинська В.В., Прокопів Л.М., Завгородня Т.К., Нагачевська З.І., Савчук Б.П., Стражнікова І.В., Єгорова І.В., Ковальчук В.М., Салига Н.М. [За заг. ред. В.Стинської, Л.Прокопів]. [Електронне видання]. Івано–Франківськ, 2021. 450 c.
  4. Стинська В. Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ, 2021. 250 с.
  5. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Вид. 2-ге, доп. і переробл.: [Електронне видання] / Уклад. В. В. Стинська, Т. К. Завгородня, Л. М. Прокопів. Івано-Франківськ, 2020. 44 с. URL: https://kpibs.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/126/2021/09/Методичні-вказівки-до-дипломної-роботи-2020.pdf. 
  6. Стинська В. Експлікація до наукової проблеми «Теорія і практика соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства в Україні (ХХ – початок ХХІ ст.)» : навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: Фоліант, 2018. 220 с. URL: https://kpibs.pnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/126/2021/04/Посібник_Стинська.pdf
  7. Методика викладання у вищій школі: методичні рекомендації / Уклад. В.Стинська. Івано-Франківськ: НАІР, 2016. 65 с.
  8. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи за другим (магістерським) рівнем вищої освіти / Уклад. Т.К.Завгородня, В.В.Стинська. Івано-Франківськ: НАІР, 2015. 53с.
  9. Українська педагогічна думка в іменах (Східна Галичина – українське зарубіжжя ХХ ст.): навчальний посібник / [Т.К.Завгородня, З.І.Нагачевська, В.В. Стинська та ін.]. Івано-Франківськ: Видавництво Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2009. 480 с.
  10. Педагогічний досвід і наукова школа Тетяни Костянтинівни Завгородньої: історія і практика: наук.-метод. посібник /Упоряд. І. Стражнікова. – Івано-Франківськ, видавець Третяк І.Я., 2009. 164 с.
  11. Антологія педагогічної думки Східної Галичини та українського зарубіжжя ХХ століття: Навчальний посібник / [Т.К. Завгородня, В.В. Стинська та ін.]. Івано-Франківськ: Плай, 2008. 480 с.
  12. Вища освіта України і Болонський процес. Навчальна програма / Уклад. Т.К.Завгородня, В.В.Стинська. Івано-Франківськ: Гостинець, 2007. 32 с.
  13. Система освіти в Галичині (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)/ Уклад. В.В.Стинська. Івано-Франківськ: Гостинець, 2007. 130 с.
  14. Робота гувернера: історико-педагогічний аспект. Методичні рекомендації / Уклад. В. В. Стинська. Івано-Франківська, 2005. 72 с.

Наукова та навчально-методична діяльність

Автор понад 180 наукових та навчально-методичних праць.

Забезпечує викладання навчальних дисциплін для студентів спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки”  для другого (магістерського) та третього (наукового) рівня:

  1. Теорія і практика вищої професійної освіти (нормативна).
  2. Методика викладання у вищій школі та тренінгові технології (нормативна).
  3. Моделювання освітніх процесів і систем (нормативна).
  4. Педагогіка вищої школи. Тьюторство (нормативна).
  5. Актуальні проблеми в галузі загальної педагогіки та історії педагогіки (нормативна).
  6. Історія, теорія і практика соціальної роботи (вибіркова).
  7. Компетентнісний підхід у вищій освіті (вибіркова).
  8. Аксіопедагогіка (вибіркова).
  9. Методика викладання професійно-орієнтованих дисциплін (вибіркова).
  10. Основи практичної андрагогіки (вибіркова).

Організаційна діяльність

З 2009 – по теперішній час – учений секретар  Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника;

З 2019 – по теперішній час – член вченої ради Педагогічного факультету.

Виховна діяльність

Співорганізатор та учасник круглих столів, конференцій з проблем освіти у вищій школі.

Етапи підвищення кваліфікації:

  1. Науково-педагогічні стажування:

2015 р. (10 лютого – 13 березня 2015 р.)  – Львівський національний університет імені Івана Франка, кафедра загальної та соціальної педагогіки.

2020 р. (25 червня – 04 жовтня 2020 р.) (180 год.) (6 кредитів ECTS) – м. Катовіце, Республіка Польща. Тема: «Едукація та індивідуалізація в закладах освіти» (досвід Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach).

2024 р. (29 лютого – 11 квітня 2024 р.) (180 год.) (6 кредитів ECTS) – Приватний вищий навчальний заклад “Європейський університет”. Тема: “Інноваційні методики і практики в освіті”.

2. Неформальне підвищення кваліфікації:

Training for the academic staff of the PNU implementation of best European practices in educational process (30 год) (20.05 – 31.05.2019)

Семінар-практикум з елементами тренінгу “Технології інклюзивного навчання” (6 год) (02.10.2019)

Вебінар «Критичне мислення для вчителів: навчання через досвід» (2 год) (20.04.2020)

Онлайн-курс з медіаграмотності “Veryfied” (9 год) (2020)

Методологічний семінар “Theory and Practice of Individualized Learning” ( 5 год) (October 1, 2020) (Opole, Poland)

Вебінар “Web-quest – сучасна технологія навчання”  (4 год) (19.02.2021)

Онлайн-форум “Інновації в освіті, бізнесі, ІТ, культурі: світогляд та практичні кейси” (6 год.) (25.02.2021)

E-mail: viktoriia.stynska@pnu.edu.ua

Тел: (0342) 57-00-11

Наукові соціальні мережі:

ORCID ІD: https://orcid.org/0000-0003-0555-3205

RESEARCHER ID AAJ-4638-2021

https://scholar.google.com.ua/citations?user=LwG8S9EAAAAJ&hl=uk.

https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57720998400

facebook.com/groups/414318515953220