Єгорова Інга Вячеславівна

Кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри педагогіки

та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика 

 

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Єгорова Інга Вячеславівна народилася в місті Коломия.

Освіта.

Навчалась у Коломийській загальноосвітній школі №2.

У 1988 році закінчила музичне відділення Коломийського педагогічного училища за спеціальністю «Музична освіта», з присвоєнням кваліфікації «Вчитель музики та музичний керівник» (диплом з відзнакою КТ № 807825).

В 1994 році закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника за спеціальністю «Музика і методика виховної роботи» із присвоєнням кваліфікації «Учитель музики та методист з виховної роботи» (диплом з відзнакою КЛ № 900316).

Закінчила аспірантуру в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова (м.Київ).

Дисертація виконана на кафедрі співів та хорового диригування Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (завідувач кафедри – акад. А.Т.Авдієвський, науковий керівник – професор А.Г.Болгарський).

Кандидат педагогічних наук.

Дисертацію захистила 10 грудня 2002 року у спеціалізованій вченій раді Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова зі спеціальності «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» (диплом ДК № 018756 від 21 травня 2003 року).

Тема дисертації: «Формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики в загальноосвітній школі (на матеріалі творчої спадщини західноукраїнських композиторів ХІХ- початку ХХ століття)».

Основні етапи педагогічної діяльності у  закладах вищої освіти :

Після захисту кандидатської дисертації працювала у Коломийському педагогічному училищі імені М.Підгірянки на музичному відділенні викладачем музично-теоретичних дисциплін.

01.09.2003-22.06.2004 – асистент кафедри загальної та соціальної педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (згідно із наказом № 64-К від 02.09.2003р.);

22.06.2004-22.02.2005– доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (згідно із наказом № 52-К від 30.06.2004 р.);

22.02.2005 – 28.08.2006 – доцент кафедри педагогіки (згідно із наказом № 46 від 05.03 2005р. про перейменування кафедри загальної та соціальної педагогіки у кафедру педагогіки);

з 28.08.2006 до сьогоднідоцент кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (згідно із наказом № 79-К від 06.09.2006 р.).

24 жовтня 2007 року Міністерством освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки.

Здійснює наукове керівництво дипломними та магістерськими роботами з педагогіки, керує студентською проблемною групою.

Співпрацює з організаціями й установами, причетними до професійної підготовки та виховання студентської молоді.

Єгорова І.В. автор близько 100 публікацій,  у тому числі 40 наукового та 30 науково-методичного характеру.

Учасник проєкту «Еrasmus+» Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education (ITE-VET, 2016-2018). Партнери: ЄС – Німеччина, Іспанія, Австрія; Україна – КНЕУ, ДВНЗ «ЛНУ імені Івана Франка, ДВНЗ «ПНУ імені Василя Стефаника».

МОНОГРАФІЇ

Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика: монографія / За заг. ред. Л. Прокопів, В. Стинської / Авторський колектив: Л. Прокопів,В. Стинська, Г.Білавич, Б. Савчук, І. Єгорова, В. Ковальчук, Ю. Москаленко, О. Гевко,С. Довбенко, Л. Бандура, І Завулічна, М. Олексюк, Т. Паска, С. Юрченко. Івано-Франківськ:НАІР, 2022. 288 с. ISBN 978-617-8011-39-0

Стражнікова І.В., ЄгороваІ.В., Мацола С., Мацола М., Ткач О. Teacher Education for VET in the Vasyl Stefanyk Precarpathian National University under the Erasmus+ Project ITE-VET. Thomas Deissinger, Vera Braun (eds.) Improving teacher educationfor applied learning in thefield of VET . Waxmann 2018, Munster – New York, С.211- 231. www.waxmann.com/buch3960

<http://www.waxmann.com/buch3960>www.waxmann.com/buch3960

Єгорова І. Музичне мистецтво як засіб формування національної самосвідомості в учнів на уроках музики в сучасній українській школі (методичний аспект)Vzdelávanie a spoločnosť II / Prešovská univerzita v Prešove, 2017: ISBN 978-80-555-1829-9. С.491-498 Колективна монографія ./http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova9

Єгорова І.В. Сімейні форми опіки в Україні: проблеми та перспективи. Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІст.) Т.4.Теорія і практика опікунської педагогіки в Україні та Польщі (ХІХ-ХХІст.) /за ред. Д.Герцюка і І.Міщишин. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. 2014. С. 273-281. http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/6042

 

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ

Збірник тестів з курсу «Педагогіка»: навчально-методичний посібник / За заг.ред. Л.Прокопів, В.Стинської / Авторський колектив: І. Єгорова, В. Ковальчук, Т. Паска, Л. Прокопів, Н. Салига, В. Стинська, І. Стражнікова Івано–Франківськ, 2023. 230 с.

ISBN 978-617-8011-66-6

Актуальні проблеми розвитку вищої освіти: навч.-метод. посіб. /авторський колектив: Завгородня Т.К., Нагачевська З.І, Савчук Б.П, Cтинська В.В.,  Стражнікова І.В., Єгорова І.В.,  Ковальчук В.М.,Прокопів Л.М, Салига Н.М./ За заг. ред. В.Стинської, Л.Прокопів/. Івано–Франківськ, 2021. 430 c

Єгорова І.В. Управління проектами і фандрайзинг у сфері освіти: навчально-методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 140с.

Єгорова І.В. Моніторинг та оцінювання якості освіти: навчально-методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 141с.

Єгорова І.В. Практика реалізації педагогічних проектів: навчально-методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 112 с.

Єгорова І.В. «Інноваційні технології у роботі куратора академічної групи». Методичні рекомендації. Івано-Франківськ, 2018.  74 с.

Єгорова І.В. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Методика соціально-виховної роботи в сучасних умовах». Івано-Франківськ, 2014. 44 с.

Єгорова І.В. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Педагогіка». Івано-Франківськ, 2014. 48 с.

Єгорова І.В.Методика виховної роботи: дидактичні матеріали до курсу з методичними рекомендаціями. Метод.посібник. Івано-Франківськ: ЦІТ Прикарпатського національного університету ім.В.Стефаника, 2007. 92с.

НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ВИДАННЯХ

Салига Н.М., Максименко Н.Б., Єгорова І.В.  Використання можливостей музейної педагогіки у формуванні світоглядної культури майбутніх педагогів. Суспільство та національні інтереси: журнал. 2024. №5 (5) 2024 . 751 с.  С. 375-386.

DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-5(5)

DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-5(5)-375-385

Савчук О. Єгорова І. Критичне мислення як педагогічна категорія : порівняльний аспект. Проблеми освіти: збірник наукових праць. Електронне видання ДНУ «Інститут  модернізації  змісту освіти». К., 2024. Вип.1(100).348с. С. 317-328.

DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-100.2024.21

DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-100.2024

Інга Єгорова , Олександр Савчук , Наталія Салига  Розвиток критичного мислення студентів в освітньому процесі сучасного ЗВО. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 77. Т.1 320 с.  С.269-277.

DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/77-1-38

Borys P. Savchuk , Inga V. Yehorova, Oksana V. Vintoniak, Ruslan M. Kotenko, Nadiya O. Fedchyshyn, Svitlana Yu. Nesterova, Halyna V. Bilavych  Еmotional intelligence as a factor in strengthening the students’ mental health during the COVID-19 pandemic. Wiadomości Lekarskie Medical Advances, VOLUME LXXVI, ISSUE 6, JUNE 2023. P.1470-1478.  SCOPUS

DOI: 10.36740/WLek202306121

Plakhotnik, O., Strazhnikova, I., Yehorova, I., Semchuk, S., Tymchenko, A., Logvinova, Ya., &Kuchai, O. (2022). The Importance of Multimediafor Professional Training of Future Specialists. IJCSNS International Journal of Computer Science and Net work Security, 22(9), 43-50. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.7 WoS

Любов Прокопів, Інга Єгорова, Мар’яна Деренюк, Володимир Досин . Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід.Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. №3(211) березень 2023. С.129-133.

DOI https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.277564

Єгорова І.В. Толерантність як важлива складова особистості викладача ЗВО в сучасних умовах / Proceedings of the scientific and pedagogical internship, July 3- August 13, 2023.Riga,  the Republic of Latvia. 96 p. P. 73-79.

Борис САВЧУК, Микола ПАНТЮК, Інга ЄГОРОВА Коуч-позиція науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 60. Т.3 С.282-288.

DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/60-3-45

http://www.aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_3/45.pdf

Єгорова І.В. Практика реалізації педагогічних проектів і фандрайзинг у сфері вищої освіти. Інноваційна педагогіка: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2021. № 37. C.195-199.

DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/37.39

http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/10755

Савчук Б. П., Єгорова І. В. «Освітній моніторинг» і «педагогічний контроль»: дефінітивний аналіз спільного та особливого. Педагогічний альманах. 2021. Випуск 49. С. 216-223.

DOI   https://doi.org/10.37915/pa.vi49.277

Савчук Б. П., Слюсаренко Н. В., Єгорова І. В. Коучингова модель GROW: сутнісна характеристика і можливості використання в освітньому процесі ЗВО. Збірник наукових праць «Педагогічний альманах». №51 (2022). С.57-63. DOI: https://doi.org/10.37915/pa.vi51.350

Strazhnikova Inna, Yehorova Inha. Theoretical fundamentals of the educational process regionalization in higher education institutions of Ukraine. Людинознавчі студії. Серія “Педагогікаˮ / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 11/43. 132 c. С. 39-49 (DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.11/43.220435).

Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology. Медична освіта : наук.-практ. журн. / голов. ред. Н. О. Федчишин. Тернопіль : ТНМУ, 2021. № 1. 144 с. С.55-62

Єгорова І.В. Моніторинг оцінювання якості освіти, його основні завдання. Актуальні питання гуманітарних наук:міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич:Вид.дім “Гельветика”, 2021.Вип.36.Том 1. 318 с. С.282-286.

Стражнікова І., Єгорова І. Основні засади підготовки до управлінської діяльності майбутніх менеджерів закладів середньої освіти України як напрям педагогічної історіографії. Danish Scientific Journal. № 30. 2019. Vol.2. P. 22-25. (Данія).

Стражнікова І.В., Єгорова І.В. Регіональний аспект проблем сучасної професійно-технічної освіти України в рамках проекту Еrasmus+.  Virtus. Issue # 30, January, 2019, Publishedsince 2014 /GoogleScholar; DRJI; Academic Resource Index (ReserchBib); Cite Factor (AcademicScientificJournals); ScientificIndexingServices; InternationalInnovativeJournalImpactFactor (IIJIF). С.154-158. http://virtus.conference-ukraine.com.ua/Journal30.pdf

Єгoрова І.В. Шляхи удосконалення навчальної діяльності студентів ВНЗ у процесі їх роботи з текстом.  Virtus. Issue # 13 , April, 2017, Publishedsince 2014 / CiteFactor (AcademicScientificJournals); ScientificIndexingServices; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF); ( ISSN 2410-4388).  С.117-120.

Фесюк М., Єгорова І. Моральність як важлива складова у процесі формування особистості молодшого школяра. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика.  Івано-Франківськ: НАІР,  2016. № 24.  С.63-68.

Зварич М., Єгорова І. Педагогічна культура як важливий аспект професійно педагогічної діяльності педагога вищого навчального закладу. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика.  Івано-Франківськ: НАІР,  2016. № 24.  С.24-27.

Ковтуник М., Єгорова І. Психолого-педагогічні умови виховання толерантності майбутнього викладача вищого навчального закладу. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика.  Івано-Франківськ: НАІР,  2016. № 24.  С.34-36.

Єгорова І.В. Сімейні форми опіки в Україні: проблеми та перспективи. Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІ ст.). Т.4. Теорія і практика опікунської педагогіки в Україні та Польщі (ХІХ-ХХІ ст.):зб.наук.пр./за ред. Д.Герцюка і І.Міщишин. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2014.  С. 273-281.

Єгорова І.В., Пельвецька Р. Аналіз наукових підходів до характеристики змісту і процесу дидактико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. Івано-Франківськ, 2014.  №19.  С.27-30

Єгорова І.В. Проблема проектування навчального процесу у вищій школі.  Virtus. Issue # 8, October,2016, Publishedsince 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF).  С.65-68.

Єгорова І.В. Психолого-педагогічні засади розвитку запам’ятовування як важливого компоненту навчальної діяльності.  Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. 2011. Вип.XL. Ч.2. 188с. Івано-Франківськ, 2011. С.163-165.

Єгорова І.В. Вплив молодіжних субкультур на формування особистості підлітка як психолого-педагогічна проблема. Науковий вісник Чернівецького університету : Зб.наук.праць. Вип.465. Педагогіка та психологія. Чернівці, 2009. С. 95-101.

 

МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЙ

Єгорова Інга  Роль інноваційних технологій в освітньому процесі сучасного закладу вищої освіти. Матеріали VІ Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (24 березня 2023 року): Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Охріменка І.В.  Київ: ККІБП, 2023. 161 с. С.115-118.

Єгорова І.В.  Гра як важливий засіб у формуванні комунікативних здібностей учнів молодших класів. Матеріали десятої міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток наукових досліджень 2014». м.Полтава, 24-26 листопада 2014 р. -Полтава:Вид-во «ІнтерГрафіка»,2014.- Т.3. С.24-28.

Єгорова І.В. Діалогічна комунікація як важлива складова навчально-виховного процесу сучасної школи. Наукові дослідження теорія та експеримент 2014: Матеріали десятої міжнародної науково-пракичної конференції. Полтава 26-28 травня 2014 р. Полтава:  Полтава:Вид-во «ІнтерГрафіка»,2014. Т.3. С.88-93.

 Ковтуник М., Єгорова І. Толерантність як важлива складова професійної діяльності майбутнього викладача вищого навчального закладу. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ,Україна) / за заг.ред.Т.К.Завгородньої.  Івано-Франківськ, 2016.  С. 73-77.

Зварич М., Єгорова І. Проблема педагогічної культури: стан та перспективи її дослідження. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг.ред.Т.К.Завгородньої.  Івано-Франківськ, 2016.  С.135-139.

Ковтуник М., Єгорова І. Толерантність як важлива складова професійної діяльності майбутнього викладача вищого навчального закладу. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ,Україна) / за заг.ред. Т.К.Завгородньої.  Івано-Франківськ, 2016.  С. 73-77.

Зварич М., Єгорова І. Проблема педагогічної культури: стан та перспективи її дослідження. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг.ред.Т.К.Завгородньої.  Івано-Франківськ, 2016. С.135-139.

Єгорова І.В.  Формування мотиваційної компетентності студентів в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації  в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (10 березня 2017 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2017. С.33-34

Порох Р.Т., Єгорова І.В. Шляхи формування мовленнєвої компетентності у майбутніх педагогів в освітньому просторі сучасного ВНЗ. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації  в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (10 березня 2017 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2017.  С.67-69.

Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Інноваційні технології в роботі куратора академічної групи». Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації  в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (16 березня 2018 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ,2018 . С.97-100.

Фесюк М.,  Єгорова І. Аналіз персоналістичних підходів до характеристики змісту творчих здібностей особистості. ІІ Всеукраїнська науково-практичній інтернет-конференції до 78 річниці від дня народження Богдана Михайловича Ступарика «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» (Івано-Франківськ – 5 березня 2018 року).  5 с. Електронний ресурс: режим доступу : http://conference.pu.if.ua/

Єгорова І. Шляхи удосконалення навчального процесу спеціальності «Освітні, педагогічні науки» у рамках реалізації проекту «Еразмус +».  Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації  в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (22 березня 2019 року): Збірник тез доповідей / За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г.  Київ, 2019 . С.49-53

Єгорова І.В. Запам’ятовування як важливий компонент запобігання ілюзії компетентності у навчанні студентів сучасного ЗВО. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки » (29 травня  2020 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.пед.н., проф.Дудки Т.Ю . Київ,2020 . С.100- 104. http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/9171

Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Практика реалізації педагогічних проектів» у процесі магістерської підготовки. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти » (20 березня 2020 року): Збірник тез доповідей / За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2020 . С.47-50.

http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/7707

Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки. Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики. Івано-Франківськ 2020.  С.14-17.

http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/9166

Єгорова І.В. Моніторинг якості підготовки фахівців в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти, його завдання. Матеріали V Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12 березня 2021 року): Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Охріменка І.В. Київ: ККІБП, 2021. 187 с. С. 6-9.

Єгорова І.В. Роль інноваційних технологій у процесі втілення непервної освіти впродовж життя (вітчизняний та зарубіжний контекст). Збірник матеріалів науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Доступність і неперервність освіти впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика». Івано-Франківськ 2022. С.  215-220.

 

Відповідальна за студентську наукову роботу (підготовка та проведення студентської наукової конференції; підготовка до всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з педагогіки).

Член редколегії збірників тез доповідей Всеукраїнських (заочих) науково-практичної конференцій «Педагогічні інновації в освітньому просторі закладу вищої освіти», Київського кооперативного інституту бізнесу і права (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2023 р.р.).

Член редколегії “Інформаційний бюлетень” кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика (https://kpibs.pnu.edu.ua/en/інформаційний-бюлетень/).

Забезпечує викладання навчальних дисциплін спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” для другого (магістерського) освітнього рівня та інших спеціальностей університету відповідно до навчального навантаження.

Керівник студентського наукового гуртка «Проблеми теорії виховання в процесі вивчення суспільно-філософських дисциплін».

Експерт Національної агенції з оцінювання якості вищої освіти.

Організаційна діяльність

  1. Член журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (секція мистецтвознавства) (2018 рік).
  2. Член фахової предметної комісії зі вступу абітурієнтів на ОКР «Магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки)», у ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (2018 н.р.)
  3.  Член апеляційної комісії зі вступу абітурієнтів на ОКР «Магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки)», у ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (2019 н.р.)

Виховна діяльність

Є активним учасником співпраці з студентським самоврядуванням, куратором групи  ОП «Освітні, педагогічні науки»

 

ЕТАПИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:

  1. Участь у проекті «Еразмус+». ITE-VET 2016-2018 Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP

Участь у семінарах у рамках проекту: 

  • 1st Seminar for teachers, Kyiv (Ukraine)29 May – 01 June 2017 (Сертифікат)
  • 2nd Seminar for Teaching Staff Lviv (Ukraine)10 – 12 October 2017 (Сертифікат)
  • 3rd Teacher Training Pedagogy in higher education Ivano-Frankivsk (Ukraine) 6 – 10 November2017 (Сертифікат)
  • Seminar « Different models of vocational educational and issues of learning in teacher education»- Ivano-Frankivsk(Ukraine)29-30 May 2018 (Сертифікат)
  • Seminar « Learning about special vocational education» Lviv (Ukraine)12 – 13 June  2018 (Сертифікат)
  1. Підвищення кваліфікації, проходження стажування:

1.З 6  травня по 6 червня 2019 року. Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (Довідка № 677 від 10.06 2019  року, Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти)

2.International Conference “Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience” (16-17.07.2021 – 15 год – м. Рига) (Сертифікат)

3. МІЖНАРОДНЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ: 

Строк стажування з «3» липня   2023  року по «13 » серпня   2023 року.

«Traditional and innovative approaches to training teachers and psychologists in Ukrainian and European heis»       180 год, 6 кредитів ECTS

Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA)

м.Рига  Латвійська Республіка. ISMA University of Applied Sciences, (Riga, the Republic of Latvia).

Сертифікат № PSI-030703-ISMA від 13.08 2023

 

  1. COURSERA (КУРСЕРА)
  • 05/07/2020 « Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects»

an online non-credit course authorized by McMaster University and University of California San Diego and offered through Coursera        (Сертифікат)

  • 07/07/2020 «Introduction to Classical Music»

an online non-credit course authorized by Yale University and offered through  Coursera  (Сертифікат)

4.Участь в он-лайн семінарі «5 кроків ефективного дистанційного навчання» 27 листопада 2020 р.   Сертифікат ID : 202-2011-100302

  1. Участь у он-лайн тренінгу на платформі Prometheus «Експерт з акредитації освітніх програм».  Київ 11-12 січня 2021 р.(Сертифікат)

УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ

VІ Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» Київ. (24 березня 2023 року)

Науково-практична інтернет-конференція (з міжнародною участю ) «Доступність і неперервність освіти впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика». Івано-Франківськ 17 травня 2022 р.

International Conference “Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience” (16-17.07.2021 – 15 год – м. Рига).

Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації» (Київ, 27-29 січня 2021 р.) (Сертифікат)-( ТРИВАЛІСТЬ  24 год. (0,8  кредиту ЄКТС))

П’ята Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні,педагогічні аспекти» (Умань 21-22 травня 2021 року).

Друга Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми обдарованості особистості» (Умань 20-21 травня 2021 року).

Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні аспекти творчості Василя Стефаника (до 150-річчя від дня народження)» (Івано-Франківськ, 21-22 квітня 2021 р.) (Сертифікат) (10 год.)

Всеукраїнська науково-практична конференція «Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів» (Дрогобич, 8-9 квітня 2021 р.); (Сертифікат)

V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (Київ, 12 березня 2021 р.) (Сертифікат)

ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція до 78 річниці від дня народження Богдана Михайловича Ступарика «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» (Івано-Франківськ, 5 березня 2018 р.).

Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (Київ, 16 березня 2018 р.) ( Сертифікат)

Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції» (Івано-Франківськ, 2018 р.).

І Всеукраїнська науково практична конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (Херсон, 20-21 вересня 2018 р.)

Круглий стіл «Концепція «Нова українська школа»».

Всеукраїнська інтернет-конференція «Розвиток вищої освіти в Україні: виклики ХХІ століття»( Івано-Франківськ, 7 березня 2019 р.) (Сертифікат)

Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти» (Київ, 22 березня 2019 р.) ( Сертифікат)

Друга Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (Скадовськ, 19-21 червня 2019 р.)

Всеукраїнські педагогічні читання «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики» (Івано-Франківськ , 27-28 лютого 2020 р.) (Сертифікат)

Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі закладу вищої освіти» Київ, 20 березня 2020 р.(Сертифікат)

Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки» (Київ, 29 травня 2020 р.) (Сертифікат)

Міжнародна науково-практична конференція «Освіта та наука: пам’ятаючи про минуле, творимо майбутнє» (Київ, 23-25 вересня 2020р.) (Сертифікат) ( ТРИВАЛІСТЬ  24 год. (0,8  кредиту ЄКТС))

 

 

 

м. Івано-Франківськ, вул. Бандери, 1, ауд. 510

e-mail: inha.yehorova@pnu.edu.ua

тел. (0342) 57-00-11

Наукові соціальні мережі:

https://scholar.google.ru/scholar_alerts?view_op=list_alerts&email_for_op=yegorova.inga%40gmail.com&alert_id=oBXvDt4aC90J&hl=uk

https://orcid.org/0000-0001-8070-9455

https://publons.com/researcher/3987482/inha-yehorova/

linkedin.com/in/інга-єгорова-9556b5128

facebook.com/groups/414318515953220

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

[/tabs]