Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика
|
Єгорова Інга Вячеславівна народилася в місті Коломия.
Освіта.
Навчалась у Коломийській загальноосвітній школі №2.
У 1988 році закінчила музичне відділення Коломийського педагогічного училища за спеціальністю «Музична освіта», з присвоєнням кваліфікації «Вчитель музики та музичний керівник» (диплом з відзнакою КТ № 807825).
В 1994 році закінчила Прикарпатський університет імені Василя Стефаника за спеціальністю «Музика і методика виховної роботи» із присвоєнням кваліфікації «Учитель музики та методист з виховної роботи» (диплом з відзнакою КЛ № 900316).
Закінчила аспірантуру в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова (м.Київ).
Дисертація виконана на кафедрі співів та хорового диригування Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (завідувач кафедри – акад. А.Т.Авдієвський, науковий керівник – професор А.Г.Болгарський).
Кандидат педагогічних наук.
Дисертацію захистила 10 грудня 2002 року у спеціалізованій вченій раді Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова зі спеціальності «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» (диплом ДК № 018756 від 21 травня 2003 року).
Тема дисертації: «Формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики в загальноосвітній школі (на матеріалі творчої спадщини західноукраїнських композиторів ХІХ- початку ХХ століття)».
Основні етапи педагогічної діяльності у закладах вищої освіти :
Після захисту кандидатської дисертації працювала у Коломийському педагогічному училищі імені М.Підгірянки на музичному відділенні викладачем музично-теоретичних дисциплін.
01.09.2003-22.06.2004 – асистент кафедри загальної та соціальної педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (згідно із наказом № 64-К від 02.09.2003р.);
22.06.2004-22.02.2005– доцент кафедри загальної та соціальної педагогіки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (згідно із наказом № 52-К від 30.06.2004 р.);
22.02.2005 – 28.08.2006 – доцент кафедри педагогіки (згідно із наказом № 46 від 05.03 2005р. про перейменування кафедри загальної та соціальної педагогіки у кафедру педагогіки);
з 28.08.2006 до сьогодні – доцент кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника (згідно із наказом № 79-К від 06.09.2006 р.).
24 жовтня 2007 року Міністерством освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки.
Здійснює наукове керівництво дипломними та магістерськими роботами з педагогіки, керує студентською проблемною групою.
Співпрацює з організаціями й установами, причетними до професійної підготовки та виховання студентської молоді.
Єгорова І.В. автор близько 100 публікацій, у тому числі 40 наукового та 30 науково-методичного характеру.
Учасник проєкту «Еrasmus+» Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education (ITE-VET, 2016-2018). Партнери: ЄС – Німеччина, Іспанія, Австрія; Україна – КНЕУ, ДВНЗ «ЛНУ імені Івана Франка, ДВНЗ «ПНУ імені Василя Стефаника».
МОНОГРАФІЇ
Освіта впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика: монографія / За заг. ред. Л. Прокопів, В. Стинської / Авторський колектив: Л. Прокопів,В. Стинська, Г.Білавич, Б. Савчук, І. Єгорова, В. Ковальчук, Ю. Москаленко, О. Гевко,С. Довбенко, Л. Бандура, І Завулічна, М. Олексюк, Т. Паска, С. Юрченко. Івано-Франківськ:НАІР, 2022. 288 с. ISBN 978-617-8011-39-0
Стражнікова І.В., ЄгороваІ.В., Мацола С., Мацола М., Ткач О. Teacher Education for VET in the Vasyl Stefanyk Precarpathian National University under the Erasmus+ Project ITE-VET. Thomas Deissinger, Vera Braun (eds.) Improving teacher educationfor applied learning in thefield of VET . Waxmann 2018, Munster – New York, С.211- 231. www.waxmann.com/buch3960
<http://www.waxmann.com/buch3960>www.waxmann.com/buch3960
Єгорова І. Музичне мистецтво як засіб формування національної самосвідомості в учнів на уроках музики в сучасній українській школі (методичний аспект)Vzdelávanie a spoločnosť II / Prešovská univerzita v Prešove, 2017: ISBN 978-80-555-1829-9. С.491-498 Колективна монографія ./http://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova9
Єгорова І.В. Сімейні форми опіки в Україні: проблеми та перспективи. Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІст.) Т.4.Теорія і практика опікунської педагогіки в Україні та Польщі (ХІХ-ХХІст.) /за ред. Д.Герцюка і І.Міщишин. Львів: ЛНУ імені Івана Франка. 2014. С. 273-281. http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/6042
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ
Збірник тестів з курсу «Педагогіка»: навчально-методичний посібник / За заг.ред. Л.Прокопів, В.Стинської / Авторський колектив: І. Єгорова, В. Ковальчук, Т. Паска, Л. Прокопів, Н. Салига, В. Стинська, І. Стражнікова Івано–Франківськ, 2023. 230 с.
ISBN 978-617-8011-66-6
Актуальні проблеми розвитку вищої освіти: навч.-метод. посіб. /авторський колектив: Завгородня Т.К., Нагачевська З.І, Савчук Б.П, Cтинська В.В., Стражнікова І.В., Єгорова І.В., Ковальчук В.М.,Прокопів Л.М, Салига Н.М./ За заг. ред. В.Стинської, Л.Прокопів/. Івано–Франківськ, 2021. 430 c
Єгорова І.В. Управління проектами і фандрайзинг у сфері освіти: навчально-методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 140с.
Єгорова І.В. Моніторинг та оцінювання якості освіти: навчально-методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 141с.
Єгорова І.В. Практика реалізації педагогічних проектів: навчально-методичний посібник до курсу / авт.-упоряд. І.В.Єгорова. Івано-Франківськ, 2021. 112 с.
Єгорова І.В. «Інноваційні технології у роботі куратора академічної групи». Методичні рекомендації. Івано-Франківськ, 2018. 74 с.
Єгорова І.В. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Методика соціально-виховної роботи в сучасних умовах». Івано-Франківськ, 2014. 44 с.
Єгорова І.В. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Педагогіка». Івано-Франківськ, 2014. 48 с.
Єгорова І.В.Методика виховної роботи: дидактичні матеріали до курсу з методичними рекомендаціями. Метод.посібник. Івано-Франківськ: ЦІТ Прикарпатського національного університету ім.В.Стефаника, 2007. 92с.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ВИДАННЯХ
Салига Н.М., Максименко Н.Б., Єгорова І.В. Використання можливостей музейної педагогіки у формуванні світоглядної культури майбутніх педагогів. Суспільство та національні інтереси: журнал. 2024. №5 (5) 2024 . 751 с. С. 375-386.
DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-5(5)
DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-5(5)-375-385
Савчук О. Єгорова І. Критичне мислення як педагогічна категорія : порівняльний аспект. Проблеми освіти: збірник наукових праць. Електронне видання ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К., 2024. Вип.1(100).348с. С. 317-328.
DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-100.2024.21
DOI: https://doi.org/10.52256/2710-3986.1-100.2024
Інга Єгорова , Олександр Савчук , Наталія Салига Розвиток критичного мислення студентів в освітньому процесі сучасного ЗВО. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2024. Вип. 77. Т.1 320 с. С.269-277.
DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/77-1-38
Borys P. Savchuk , Inga V. Yehorova, Oksana V. Vintoniak, Ruslan M. Kotenko, Nadiya O. Fedchyshyn, Svitlana Yu. Nesterova, Halyna V. Bilavych Еmotional intelligence as a factor in strengthening the students’ mental health during the COVID-19 pandemic. Wiadomości Lekarskie Medical Advances, VOLUME LXXVI, ISSUE 6, JUNE 2023. P.1470-1478. SCOPUS
DOI: 10.36740/WLek202306121
Plakhotnik, O., Strazhnikova, I., Yehorova, I., Semchuk, S., Tymchenko, A., Logvinova, Ya., &Kuchai, O. (2022). The Importance of Multimediafor Professional Training of Future Specialists. IJCSNS International Journal of Computer Science and Net work Security, 22(9), 43-50. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.7 WoS
Любов Прокопів, Інга Єгорова, Мар’яна Деренюк, Володимир Досин . Формування емоційного інтелекту в майбутніх фахівців різних галузей знань: диференційований підхід.Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал. №3(211) березень 2023. С.129-133.
DOI https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.277564
Єгорова І.В. Толерантність як важлива складова особистості викладача ЗВО в сучасних умовах / Proceedings of the scientific and pedagogical internship, July 3- August 13, 2023.Riga, the Republic of Latvia. 96 p. P. 73-79.
Борис САВЧУК, Микола ПАНТЮК, Інга ЄГОРОВА Коуч-позиція науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 60. Т.3 С.282-288.
DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/60-3-45
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/60_2023/part_3/45.pdf
Єгорова І.В. Практика реалізації педагогічних проектів і фандрайзинг у сфері вищої освіти. Інноваційна педагогіка: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2021. № 37. C.195-199.
DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/37.39
http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/10755
Савчук Б. П., Єгорова І. В. «Освітній моніторинг» і «педагогічний контроль»: дефінітивний аналіз спільного та особливого. Педагогічний альманах. 2021. Випуск 49. С. 216-223.
DOI https://doi.org/10.37915/pa.vi49.277
Савчук Б. П., Слюсаренко Н. В., Єгорова І. В. Коучингова модель GROW: сутнісна характеристика і можливості використання в освітньому процесі ЗВО. Збірник наукових праць «Педагогічний альманах». №51 (2022). С.57-63. DOI: https://doi.org/10.37915/pa.vi51.350
Strazhnikova Inna, Yehorova Inha. Theoretical fundamentals of the educational process regionalization in higher education institutions of Ukraine. Людинознавчі студії. Серія “Педагогікаˮ / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 11/43. 132 c. С. 39-49 (DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.11/43.220435).
Savchuk B. P., Yehorova I. V., Fedchyshyn N. O. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology. Медична освіта : наук.-практ. журн. / голов. ред. Н. О. Федчишин. Тернопіль : ТНМУ, 2021. № 1. 144 с. С.55-62
Єгорова І.В. Моніторинг оцінювання якості освіти, його основні завдання. Актуальні питання гуманітарних наук:міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич:Вид.дім “Гельветика”, 2021.Вип.36.Том 1. 318 с. С.282-286.
Стражнікова І., Єгорова І. Основні засади підготовки до управлінської діяльності майбутніх менеджерів закладів середньої освіти України як напрям педагогічної історіографії. Danish Scientific Journal. № 30. 2019. Vol.2. P. 22-25. (Данія).
Стражнікова І.В., Єгорова І.В. Регіональний аспект проблем сучасної професійно-технічної освіти України в рамках проекту Еrasmus+. Virtus. Issue # 30, January, 2019, Publishedsince 2014 /GoogleScholar; DRJI; Academic Resource Index (ReserchBib); Cite Factor (AcademicScientificJournals); ScientificIndexingServices; InternationalInnovativeJournalImpactFactor (IIJIF). С.154-158. http://virtus.conference-ukraine.com.ua/Journal30.pdf
Єгoрова І.В. Шляхи удосконалення навчальної діяльності студентів ВНЗ у процесі їх роботи з текстом. Virtus. Issue # 13 , April, 2017, Publishedsince 2014 / CiteFactor (AcademicScientificJournals); ScientificIndexingServices; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF); ( ISSN 2410-4388). С.117-120.
Фесюк М., Єгорова І. Моральність як важлива складова у процесі формування особистості молодшого школяра. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. Івано-Франківськ: НАІР, 2016. № 24. С.63-68.
Зварич М., Єгорова І. Педагогічна культура як важливий аспект професійно педагогічної діяльності педагога вищого навчального закладу. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. Івано-Франківськ: НАІР, 2016. № 24. С.24-27.
Ковтуник М., Єгорова І. Психолого-педагогічні умови виховання толерантності майбутнього викладача вищого навчального закладу. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. Івано-Франківськ: НАІР, 2016. № 24. С.34-36.
Єгорова І.В. Сімейні форми опіки в Україні: проблеми та перспективи. Розвиток української та польської освіти і педагогічної думки (ХІХ-ХХІ ст.). Т.4. Теорія і практика опікунської педагогіки в Україні та Польщі (ХІХ-ХХІ ст.):зб.наук.пр./за ред. Д.Герцюка і І.Міщишин. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2014. С. 273-281.
Єгорова І.В., Пельвецька Р. Аналіз наукових підходів до характеристики змісту і процесу дидактико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Інформаційний бюлетень кафедри педагогіки імені Богдана Ступарика. Івано-Франківськ, 2014. №19. С.27-30
Єгорова І.В. Проблема проектування навчального процесу у вищій школі. Virtus. Issue # 8, October,2016, Publishedsince 2014 /Cite Factor (Academic Scientific Journals); Scientific Indexing Services; International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF). С.65-68.
Єгорова І.В. Психолого-педагогічні засади розвитку запам’ятовування як важливого компоненту навчальної діяльності. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. 2011. Вип.XL. Ч.2. 188с. Івано-Франківськ, 2011. С.163-165.
Єгорова І.В. Вплив молодіжних субкультур на формування особистості підлітка як психолого-педагогічна проблема. Науковий вісник Чернівецького університету : Зб.наук.праць. Вип.465. Педагогіка та психологія. Чернівці, 2009. С. 95-101.
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЙ
Єгорова Інга Роль інноваційних технологій в освітньому процесі сучасного закладу вищої освіти. Матеріали VІ Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (24 березня 2023 року): Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Охріменка І.В. Київ: ККІБП, 2023. 161 с. С.115-118.
Єгорова І.В. Гра як важливий засіб у формуванні комунікативних здібностей учнів молодших класів. Матеріали десятої міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток наукових досліджень 2014». м.Полтава, 24-26 листопада 2014 р. -Полтава:Вид-во «ІнтерГрафіка»,2014.- Т.3. С.24-28.
Єгорова І.В. Діалогічна комунікація як важлива складова навчально-виховного процесу сучасної школи. Наукові дослідження теорія та експеримент 2014: Матеріали десятої міжнародної науково-пракичної конференції. Полтава 26-28 травня 2014 р. Полтава: Полтава:Вид-во «ІнтерГрафіка»,2014. Т.3. С.88-93.
Ковтуник М., Єгорова І. Толерантність як важлива складова професійної діяльності майбутнього викладача вищого навчального закладу. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ,Україна) / за заг.ред.Т.К.Завгородньої. Івано-Франківськ, 2016. С. 73-77.
Зварич М., Єгорова І. Проблема педагогічної культури: стан та перспективи її дослідження. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг.ред.Т.К.Завгородньої. Івано-Франківськ, 2016. С.135-139.
Ковтуник М., Єгорова І. Толерантність як важлива складова професійної діяльності майбутнього викладача вищого навчального закладу. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ,Україна) / за заг.ред. Т.К.Завгородньої. Івано-Франківськ, 2016. С. 73-77.
Зварич М., Єгорова І. Проблема педагогічної культури: стан та перспективи її дослідження. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвяченій 160-річчяю від дня народження С. Русової (25 лютого 2016 р., м. Івано-Франківськ, Україна) / за заг.ред.Т.К.Завгородньої. Івано-Франківськ, 2016. С.135-139.
Єгорова І.В. Формування мотиваційної компетентності студентів в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (10 березня 2017 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2017. С.33-34
Порох Р.Т., Єгорова І.В. Шляхи формування мовленнєвої компетентності у майбутніх педагогів в освітньому просторі сучасного ВНЗ. Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (10 березня 2017 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2017. С.67-69.
Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Інноваційні технології в роботі куратора академічної групи». Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (16 березня 2018 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ,2018 . С.97-100.
Фесюк М., Єгорова І. Аналіз персоналістичних підходів до характеристики змісту творчих здібностей особистості. ІІ Всеукраїнська науково-практичній інтернет-конференції до 78 річниці від дня народження Богдана Михайловича Ступарика «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» (Івано-Франківськ – 5 березня 2018 року). 5 с. Електронний ресурс: режим доступу : http://conference.pu.if.ua/
Єгорова І. Шляхи удосконалення навчального процесу спеціальності «Освітні, педагогічні науки» у рамках реалізації проекту «Еразмус +». Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (22 березня 2019 року): Збірник тез доповідей / За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2019 . С.49-53
Єгорова І.В. Запам’ятовування як важливий компонент запобігання ілюзії компетентності у навчанні студентів сучасного ЗВО. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки » (29 травня 2020 року): Збірник тез доповідей/ За заг.ред.д.пед.н., проф.Дудки Т.Ю . Київ,2020 . С.100- 104. http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/9171
Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Практика реалізації педагогічних проектів» у процесі магістерської підготовки. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти » (20 березня 2020 року): Збірник тез доповідей / За заг.ред.д.екон.н., проф.Камінської Т.Г. Київ, 2020 . С.47-50.
http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/7707
Єгорова І.В. Методичні засади вивчення курсу «Моніторинг та оцінювання якості освіти» у процесі магістерської підготовки. Матеріали Всеукраїнських педагогічних читань «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики. Івано-Франківськ 2020. С.14-17.
http://lib.pnu.edu.ua:8080/handle/123456789/9166
Єгорова І.В. Моніторинг якості підготовки фахівців в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти, його завдання. Матеріали V Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12 березня 2021 року): Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Охріменка І.В. Київ: ККІБП, 2021. 187 с. С. 6-9.
Єгорова І.В. Роль інноваційних технологій у процесі втілення непервної освіти впродовж життя (вітчизняний та зарубіжний контекст). Збірник матеріалів науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Доступність і неперервність освіти впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика». Івано-Франківськ 2022. С. 215-220.
Відповідальна за студентську наукову роботу (підготовка та проведення студентської наукової конференції; підготовка до всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з педагогіки).
Член редколегії збірників тез доповідей Всеукраїнських (заочих) науково-практичної конференцій «Педагогічні інновації в освітньому просторі закладу вищої освіти», Київського кооперативного інституту бізнесу і права (2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2023 р.р.).
Член редколегії “Інформаційний бюлетень” кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика (https://kpibs.pnu.edu.ua/en/інформаційний-бюлетень/).
Забезпечує викладання навчальних дисциплін спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” для другого (магістерського) освітнього рівня та інших спеціальностей університету відповідно до навчального навантаження.
Керівник студентського наукового гуртка «Проблеми теорії виховання в процесі вивчення суспільно-філософських дисциплін».
Експерт Національної агенції з оцінювання якості вищої освіти.
Організаційна діяльність
- Член журі ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (секція мистецтвознавства) (2018 рік).
- Член фахової предметної комісії зі вступу абітурієнтів на ОКР «Магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки)», у ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (2018 н.р.)
- Член апеляційної комісії зі вступу абітурієнтів на ОКР «Магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки)», у ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (2019 н.р.)
Виховна діяльність
Є активним учасником співпраці з студентським самоврядуванням, куратором групи ОП «Освітні, педагогічні науки»
ЕТАПИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ:
- Участь у проекті «Еразмус+». ITE-VET 2016-2018 Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP
Участь у семінарах у рамках проекту:
- 1st Seminar for teachers, Kyiv (Ukraine)29 May – 01 June 2017 (Сертифікат)
- 2nd Seminar for Teaching Staff Lviv (Ukraine)10 – 12 October 2017 (Сертифікат)
- 3rd Teacher Training Pedagogy in higher education Ivano-Frankivsk (Ukraine) 6 – 10 November2017 (Сертифікат)
- Seminar « Different models of vocational educational and issues of learning in teacher education»- Ivano-Frankivsk(Ukraine)29-30 May 2018 (Сертифікат)
- Seminar « Learning about special vocational education» Lviv (Ukraine)12 – 13 June 2018 (Сертифікат)
- Підвищення кваліфікації, проходження стажування:
1.З 6 травня по 6 червня 2019 року. Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (Довідка № 677 від 10.06 2019 року, Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти)
2.International Conference “Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience” (16-17.07.2021 – 15 год – м. Рига) (Сертифікат)
3. МІЖНАРОДНЕ НАУКОВЕ СТАЖУВАННЯ:
Строк стажування з «3» липня 2023 року по «13 » серпня 2023 року.
«Traditional and innovative approaches to training teachers and psychologists in Ukrainian and European heis» 180 год, 6 кредитів ECTS
Вища школа менеджменту інформаційних систем (ISMA)
м.Рига Латвійська Республіка. ISMA University of Applied Sciences, (Riga, the Republic of Latvia).
Сертифікат № PSI-030703-ISMA від 13.08 2023
- COURSERA (КУРСЕРА)
- 05/07/2020 « Learning How to Learn: Powerful mental tools to help you master tough subjects»
an online non-credit course authorized by McMaster University and University of California San Diego and offered through Coursera (Сертифікат)
- 07/07/2020 «Introduction to Classical Music»
an online non-credit course authorized by Yale University and offered through Coursera (Сертифікат)
4.Участь в он-лайн семінарі «5 кроків ефективного дистанційного навчання» 27 листопада 2020 р. Сертифікат ID : 202-2011-100302
- Участь у он-лайн тренінгу на платформі Prometheus «Експерт з акредитації освітніх програм». Київ 11-12 січня 2021 р.(Сертифікат)
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ
VІ Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» Київ. (24 березня 2023 року)
Науково-практична інтернет-конференція (з міжнародною участю ) «Доступність і неперервність освіти впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика». Івано-Франківськ 17 травня 2022 р.
International Conference “Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience” (16-17.07.2021 – 15 год – м. Рига).
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації» (Київ, 27-29 січня 2021 р.) (Сертифікат)-( ТРИВАЛІСТЬ 24 год. (0,8 кредиту ЄКТС))
П’ята Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні,педагогічні аспекти» (Умань 21-22 травня 2021 року).
Друга Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми обдарованості особистості» (Умань 20-21 травня 2021 року).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні аспекти творчості Василя Стефаника (до 150-річчя від дня народження)» (Івано-Франківськ, 21-22 квітня 2021 р.) (Сертифікат) (10 год.)
Всеукраїнська науково-практична конференція «Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів» (Дрогобич, 8-9 квітня 2021 р.); (Сертифікат)
V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (Київ, 12 березня 2021 р.) (Сертифікат)
ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція до 78 річниці від дня народження Богдана Михайловича Ступарика «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» (Івано-Франківськ, 5 березня 2018 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (Київ, 16 березня 2018 р.) ( Сертифікат)
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції» (Івано-Франківськ, 2018 р.).
І Всеукраїнська науково практична конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (Херсон, 20-21 вересня 2018 р.)
Круглий стіл «Концепція «Нова українська школа»».
Всеукраїнська інтернет-конференція «Розвиток вищої освіти в Україні: виклики ХХІ століття»( Івано-Франківськ, 7 березня 2019 р.) (Сертифікат)
Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого закладу освіти» (Київ, 22 березня 2019 р.) ( Сертифікат)
Друга Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (Скадовськ, 19-21 червня 2019 р.)
Всеукраїнські педагогічні читання «Педагогічна освіти в Україні: традиції та сучасні виклики» (Івано-Франківськ , 27-28 лютого 2020 р.) (Сертифікат)
Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі закладу вищої освіти» Київ, 20 березня 2020 р.(Сертифікат)
Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки» (Київ, 29 травня 2020 р.) (Сертифікат)
Міжнародна науково-практична конференція «Освіта та наука: пам’ятаючи про минуле, творимо майбутнє» (Київ, 23-25 вересня 2020р.) (Сертифікат) ( ТРИВАЛІСТЬ 24 год. (0,8 кредиту ЄКТС))
м. Івано-Франківськ, вул. Бандери, 1, ауд. 510
e-mail: inha.yehorova@pnu.edu.ua
тел. (0342) 57-00-11
Наукові соціальні мережі:
https://scholar.google.ru/scholar_alerts?view_op=list_alerts&email_for_op=yegorova.inga%40gmail.com&alert_id=oBXvDt4aC90J&hl=uk
https://orcid.org/0000-0001-8070-9455
https://publons.com/researcher/3987482/inha-yehorova/
linkedin.com/in/інга-єгорова-9556b5128
facebook.com/groups/414318515953220
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника