16 березня 2021 року в онлайн-форматі відбувся семінар гарантів освітньо-професійних програм «Педагогіка вищої школи» другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 «Освітні педагогічні науки», в якому взяли участь представники закладів вищої освіти України.
Гаранти, розробники та керівники робочих груп забезпечення освітніх програм обговорили проєкти освітньо-професійних програм. Учасники семінару розкрили особливості забезпечення професійної підготовки кадрів, можливості розвитку культури академічної доброчесності як важливого компоненту корпоративної культури сучасного університету.
Долучилися до роботи семінару і науковці Дрогобицького університету. Гарант ОПП доцент кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти О. Гевко висвітлила питання специфіки вкладання вибіркових освітніх компонентів. В обговоренні взяли участь професор О. Карпенко та доцент А. Федорович.
Досвідом укладання проєкту програм на 2021/22 н.р. обмінялися: професор кафедри педагогіки та інноваційної освіти Національного університету «Львівська політехніка» Н. Мукан, доцент цієї ж кафедри О. Стечкевич; завідувач кафедри педагогіки дошкільної, початкової освіти та освітнього менеджменту Мукачівського державного університету професор Т. Бондар; професори кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика І.В. Стражнікова, В.В. Стинська, завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника» доцент Л. Прокопів, викладачі та аспіранти кафедри.
Учасники семінару також обговорили можливості застосування педагогічних технологій, новітніх досягнень психолого-педагогічної науки у підготовці фахівців, перспективи співпраці зі стейкхолдерами, можливості практичного спрямування та шляхи удосконалення освітньо-професійних програм підготовки майбутніх викладачів.
Проаналізовані освітньо-професійні програми підготовки до виконання функціональних обов’язків викладачів закладів вищої освіти, питання академічної доброчесності та якості освіти були підсумовані насамкінець семінару, а його учасники висловили рекомендації щодо їх удосконалення.