17 травня 2022 року за ініціативи кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика відбулась науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «ДОСТУПНІСТЬ І НЕПЕРЕРВНІСТЬ ОСВІТИ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА НАЦІОНАЛЬНА ПРАКТИКА». Співорганізаторами заходу виступили Львівський національний університет імені Івана Франка (Україна), Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (Україна), Університет імені Марії Кюрі-Склодовської в Любліні (Республіка Польща), Державна Академія Прикладних Наук в Хелмі (Республіка Польща), Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Україна), Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (Україна), КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» (Україна).
Науковий захід розпочався хвилиною мовчання за загиблими при виконанні військового обов’язку. З вітальним словом виступив ректор Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника професор Ігор ЦЕПЕНДА, також учасників привітала декан Педагогічного факультету професорка Оксана КОНДУР та завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Любов ПРОКОПІВ.
У ході пленарного засідання учасники прослухали доповіді Нові дослідницькі проблеми педагогіки праці (БЕРА Ришард, Університет імені Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін, Республіка Польща), Риси особистості як предиктори самооцінки та розуміння емоцій у музично обдарованої молоді (КУСЬПІТ Малгожата, Університет імені Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін, Республіка Польща), Освіта впродовж життя: нові реалії та виклики вищої освіти (КВАС Олена, Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів, Україна), Виховна, культурно-громадська діяльність людей похилого віку на прикладі діагностичних досліджень у місті Хелм (БЕЙГЕР Галина, Державна Академія Прикладних Наук в Хелмі, м. Хелм, Республіка Польща), Специфіка роботи закладів вищої освіти на час воєнного стану (КУЗЬМЕНКО Юлія, Херсонський факультет Одеського державного університету внутрішніх справ, м. Херсон, Україна), Професійний досвід студентів у період пандемії COVID-19 (САЖИНСЬКА-МАЗУРЕК Єва, Університет імені Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін, Республіка Польща), Проблема якості вищої педагогічної освіти в Україні та зарубіжжі (ОЛІЯР Марія, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ, Україна), Трудоголізм працівників корпорації та їхні сподівання на успіх (НОВОСАД Катерина, Університет імені Марії Кюрі-Склодовської, м. Люблін, Республіка Польща), Професіоналізм вихователя крізь призму міжнародних наукових досліджень (КАРПЕНКО Ореста, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, м. Дрогобич, Україна), Материноцентричний підхід – основа соціально-педагогічної підтримки материнства й дитинства у незалежній Україні (СТИНСЬКА Вікторія, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ, Україна), Тенденції розвитку етнопедагогіки на західноукраїнських землях: історико-педагогічний аспект (РУСИН Галина, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ, Україна).
На секційних засіданнях (науково-методологічні та історико-педагогічні засади дослідження освіти впродовж життя; пріоритетні інтереси та мотивації безперервного навчання студентської молоді; психофізіологічні особливості, інноваційні моделі та технології організації освіти різних вікових і соціальних груп; інформаційно-комунікаційне забезпечення розвитку освіти впродовж життя в Україні та зарубіжжі; неформальна освіта як форма освіти впродовж життя) учасники конференції мали можливість обговорити нагальні питання неперервності освіти впродовж життя в Україні та зарубіжжі, ідеї їх практичного впровадження у закладах освіти різного рівня.
Загалом у роботі конференції прийняли участь 270 учасників. За результатами конференції буде видано електронний збірник матеріалів.
Дякуємо всім за зацікавлення нашою конференцією, надіслані матеріали та виступи!