- Моделі дистанційного навчання у закладах вищої освіти.
- Розвиток STEM-освіти у закладах вищої освіти.
- Формування професійної етики майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки.
- Формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів ЗВО як складової професійної компетентності.
- Формування моральних цінностей у майбутніх викладачів ЗВО у процесі магістерської підготовки.
- Формування педагогічної культури майбутніх викладачів ЗВО в освітньому процесі.
- Формування професійної етики у здобувачів вищої освіти через позааудиторну діяльність.
- Формування творчих здібностей майбутніх педагогів у процесі інтегративного навчання в ЗВО.
- Формування лідерських якостей у студентів ЗВО під час участі у студентському самоврядуванні.
- Формування екологічної свідомості студентів ЗВО через міждисциплінарні проєкти.
- Формування естетичної культури здобувачів вищої освіти через мистецькі програми.
- Педагогічні умови формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів ЗВО.
- Педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі.
- Педагогічні умови реалізації здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі ЗВО.
- Педагогічні умови використання інтерактивних технологій в освітньому процесі ЗВО.
- Формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти засобами інтерактивних технологій.
- Формування креативного підходу до вирішення педагогічних завдань у майбутніх викладачів ЗВО.
- Педагогічні умови розвитку критичного мислення у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
- Педагогічні умови формування екологічної компетентності здобувачів вищої освіти в ЗВО.
- Педагогічні умови реалізації STEM-підходу у підготовці здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
- Педагогічні умови впровадження міждисциплінарного підходу в освітньому процесі ЗВО.
- Педагогічні умови формування комунікативної компетентності у здобувачів вищої освіти засобами інтерактивних методів.
- Педагогічні умови формування цифрової грамотності у здобувачів вищої освіти засобами онлайн-ресурсів.
- Педагогічні умови розвитку проєктної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
- Педагогічні умови підготовки здобувачів вищої освіти до використання змішаних технологій навчання.
- Педагогічні умови формування емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти через тренінгові програми.
- Педагогічні умови формування креативності у здобувачів вищої освіти через інтегративні підходи.
- Педагогічні умови підготовки здобувачів вищої освіти до впровадження інноваційних освітніх технологій.
- Педагогічні умови розвитку міжкультурної толерантності у здобувачів вищої освіти в умовах глобалізації.
- Педагогічні умови впровадження освітніх інновацій у процес підготовки здобувачів вищої освіти.
- Педагогічні умови формування екологічної свідомості у здобувачів вищої освіти.
- Педагогічні умови розвитку рефлексивних здібностей у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
- Педагогічні умови впровадження інтерактивних методів навчання у підготовку здобувачів вищої освіти.
- Педагогічні умови формування інноваційного мислення у здобувачів вищої освіти в освітньому процесі.
- Формування професійної відповідальності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в освітньому процесі ЗВО.
- Формування толерантного ставлення до культурного різноманіття у здобувачів вищої освіти ЗВО через використання міждисциплінарних методів.
- Формування готовності майбутніх викладачів ЗВО до роботи у відкритому освітньому середовищі.
- Формування компетентності використання змішаного навчання у майбутніх педагогів.
- Формування педагогічної рефлексії у здобувачів вищої освіти через проєктну діяльність.
- Формування готовності до використання STEM-технологій у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
- Формування здатності до критичного аналізу педагогічних ситуацій у здобувачів вищої освіти.
- Формування соціально відповідального мислення у здобувачів вищої освіти через волонтерські ініціативи.
- Формування інноваційної культури у здобувачів вищої освіти засобами цифрових платформ.
- Формування навичок персоналізованого навчання у здобувачів вищої освіти в освітньому процесі ЗВО.
- Формування емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти засобами освітніх тренінгів.
- Формування здатності до використання адаптивних освітніх технологій у здобувачів вищої освіти.
- Організація творчої діяльності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання на засадах академічної доброчесності.
- Формування готовності майбутніх педагогів до управлінської діяльності в закладах освіти.
- Формування навичок емоційної стійкості у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
- Особливості застосування електронних підручників у освітньому процесі закладів вищої освіти.
- Формування у майбутніх педагогів умінь налагодження партнерської міжособистісної взаємодії.
- Управління освітнім процесом початкової школи в кризових умовах.
- Особливості реалізації технології тимбілдингу в закладі освіти.
- Організація освітнього процесу у початковій школі в контексті освітньої реформи.
- Організація науково-дослідницької діяльності педагогічних працівників закладу загальної середньої освіти.
- Управління медіактивними закладами освіти.
- Створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності як управлінська проблема.
- Технологія брендингу в умовах закладу загальної середньої освіти. 8. Управління розвитком освітнього середовища закладу загальної середньої освіти.
- Підготовка майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до організації співпраці з батьками у формуванні життєвих навичок дітей дошкільного віку.
- Методична компетентність сучасного керівника закладу загальної середньої освіти.
- Управління безпечним навчанням учнів початкової школи в умовах цифровізації.
- Особливості прийняття управлінських рішень в умовах закладу освіти.
- Організація співпраці з батьками в інклюзивному освітньому просторі закладу дошкільної освіти.
- Організація співпраці вчителя й асистента вчителя в умовах початкової школи.
- Управління системою роботи з батьками обдарованих дітей у закладі загальної середньої освіти.
- Формування управлінської культури засобами сучасних інформаційних технологій.
- Особливості управління якістю дошкільної освіти в ЗДО.
- Упровадження інноваційного менеджменту в систему закладів загальної середньої освіти.
- Управління інноваційними процесами в закладі освіти.
- Делегування повноважень в умовах сучасного закладу освіти.
- Формування дослідницько-пошукових здібностей у майбутніх керівників закладів освіти.
- Організація дистанційного навчання на період дії воєнного стану в Україні в закладі дошкільної освіти.
- Система підготовки до управління закладом освіти.
- Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти.
- Педагогічні умови застосування маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти.
- Сучасні підходи до колегіального управління закладом освіти.
- Розвиток управлінської майстерності як складової професіограми керівника закладу освіти.
- Педагогічні умови підготовки майбутніх керівників закладів освіти до самоорганізації.
- Формування підприємницької компетентності майбутніх керівників закладів освіти.
- Управління закладом загальної середньої освіти в умовах дистанційної освіти.
- Особливості управління якістю освіти в ЗЗСО.
- Педагогічні умови формування лідерських якостей здобувачів вищої освіти.
- Розвиток організаційної культури майбутніх керівників закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки.
- Технологія Mind Mapping в управлінській діяльності керівника закладу дошкільної освіти.
- Організація самоосвітньої діяльності педагогічних працівників закладу дошкільної освіти.
- Антикризове управління в умовах сучасного закладу освіти.
- Тренінгові технології як ефективний засіб формування soft skills у майбутніх керівників закладів освіти.
- Формування позитивного іміджу сучасного закладу освіти.
- Управління документообігом у сучасному закладі освіти засобами хмарних технологій.
- Децентралізація в освіті як фактор зміцнення ролі місцевого самоврядування.
- Інновації як основа управління розвитком закладів освіти.
- Особливості управління розвитком сучасного закладу освіти.
- Особливості функціювання закладів загальної середньої освіти в сільській місцевості.
- Маркетингова діяльність як елемент позиціонування закладу на ринку освітніх послуг.
- Організація управління педагогічного колективу в освоєнні цифрових технологій.
- Управління професійним розвитком учителів початкової школи в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти.
- Стиль взаємодії керівника та підлеглих у закладах освіти як управлінська проблема.
- Організаційна культура керівників закладів загальної середньої освіти: гендерний аспект.
- Особливості функціювання закладів освіти приватної форми власності.
- Розвиток культури командної роботи в майбутніх керівників закладів дошкільної освіти.
- Педагогічні умови формування професійної культури майбутнього викладача.
- Педагогічні умови формування комунікативної компетентності у майбутніх викладачів ЗВО.
- Педагогічні умови формування мотивації до навчальнопізнавальної діяльності майбутніх викладачів.
- Формування естетичного смаку майбутніх викладачів засобами мистецтва.
- Формування професійної мотивації майбутніх викладачів ЗВО. 6. Формування світоглядної культури майбутніх викладачів ЗВО.
- Формування гендерної культури майбутніх викладачів.
- Формування професійної компетентності майбутніх викладачів.
- Формування основ професійного іміджу у майбутніх викладачів.
- Педагогічні умови формування дослідницької культури майбутніх викладачів.
- Формування позитивного іміджу майбутнього викладача ЗВО.
- Формування суб’єкт-суб’єктних відносин у процесі фахової підготовки майбутніх викладачів ЗВО.
- Педагогічні умови формування суб’єктних відносин у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів.
- Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутнього викладача ЗВО.
- Використання інтерактивних методів як засіб підвищення ефективності навчальних занять.
- Проблемне навчання як засіб удосконалення освітнього процесу у вищій школі.
- Проектування освітнього процесу на основі застосування інноваційних методів навчання.
- Реалізація компетентнісного підходу в процесі професійного становлення фахівця.
- Дидактичні та психологічні основи вибору форм і методів навчання у вищій школі.
- Шляхи реалізації особистісно-орієнтованих технологій в процесі навчання.
- Національно-патріотичне виховання студентів у закладах вищої освіти України.
- Розвиток технологій розвивального навчання в умовах вищої школи.
- Формування інтелектуальної культури студентів в процесі проведення семінарських занять.
- Оптимізація пізнавальної діяльності студентів на основі проектної технології навчання.
- Творчий розвиток особистості студента в умовах позааудиторної діяльності.
- Переконання та установки (навіювання) як засоби комунікативного впливу в освітньому процесі.
- Творчий підхід викладача до організації навчальних занять.
- Педагогічна техніка як умова підвищення ефективної взаємодії викладача зі студентами.
- Технологія переборення міжособистісних конфліктів у студентському середовищі.
- Педагогічний артистизм як важлива умова професіональної самореалізації викладача вищої школи.
- Моніторинг якості діяльності викладача.
- Організація і планування діяльності викладача.
- Структурно-логічне формування змісту навчання у вищій школі. Моделювання навчальної дисципліни.
- Моніторинг якості освітнього процесу в закладах вищої освіти.
- Дистанційні технології навчання у вищій школі.
- Психолого-педагогічні та організаційні умови соціального партнерства у вищій освіті.
- Комплексні системи оцінювання досягнень студентів у вищій школі.
- Трансфер освітніх технологій в умовах інтеграції до європейського освітнього простору.
- Модифікація психологічної (педагогічної) структури діяльності викладача закладу вищої освіти.
- Ідея єдності навчання, науки та інноваційних технологій у модернізації вищої школи України.
- Інноваційні форми організації педагогічного процесу у закладах вищої освіти.
- Теорія і практика індивідуалізації самостійної роботи студентів.
- Тренінгові технології у підготовці майбутнього викладача.
- Впровадження освітньої інновації у закладах вищої освіти.
- Освітні інновації у закладах вищої освіти.
- Самостійна робота у розвитку і самоорганізації особистості студента.