2024-2025

  1. Моделі дистанційного навчання у закладах вищої освіти.
  2. Розвиток STEM-освіти у закладах вищої освіти.
  3. Формування професійної етики майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки.
  4. Формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів ЗВО як складової професійної компетентності.
  5. Формування моральних цінностей у майбутніх викладачів ЗВО у процесі магістерської підготовки.
  6. Формування педагогічної культури майбутніх викладачів ЗВО в освітньому процесі.
  7. Формування професійної етики у здобувачів вищої освіти через позааудиторну діяльність.
  8. Формування творчих здібностей майбутніх педагогів у процесі інтегративного навчання в ЗВО.
  9. Формування лідерських якостей у студентів ЗВО під час участі у студентському самоврядуванні.
  10. Формування екологічної свідомості студентів ЗВО через міждисциплінарні проєкти.
  11. Формування естетичної культури здобувачів вищої освіти через мистецькі програми.
  12. Педагогічні умови формування емоційного інтелекту у майбутніх викладачів ЗВО.
  13. Педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі.
  14. Педагогічні умови реалізації здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі ЗВО.
  15. Педагогічні умови використання інтерактивних технологій в освітньому процесі ЗВО.
  16. Формування цифрової компетентності здобувачів вищої освіти засобами інтерактивних технологій.
  17. Формування креативного підходу до вирішення педагогічних завдань у майбутніх викладачів ЗВО.
  18. Педагогічні умови розвитку критичного мислення у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
  19. Педагогічні умови формування екологічної компетентності здобувачів вищої освіти в ЗВО.
  20. Педагогічні умови реалізації STEM-підходу у підготовці здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
  21. Педагогічні умови впровадження міждисциплінарного підходу в освітньому процесі ЗВО.
  22. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності у здобувачів вищої освіти засобами інтерактивних методів.
  23. Педагогічні умови формування цифрової грамотності у здобувачів вищої освіти засобами онлайн-ресурсів.
  24. Педагогічні умови розвитку проєктної діяльності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
  25. Педагогічні умови підготовки здобувачів вищої освіти до використання змішаних технологій навчання.
  26. Педагогічні умови формування емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти через тренінгові програми.
  27. Педагогічні умови формування креативності у здобувачів вищої освіти через інтегративні підходи.
  28. Педагогічні умови підготовки здобувачів вищої освіти до впровадження інноваційних освітніх технологій.
  29. Педагогічні умови розвитку міжкультурної толерантності у здобувачів вищої освіти в умовах глобалізації.
  30. Педагогічні умови впровадження освітніх інновацій у процес підготовки здобувачів вищої освіти.
  31. Педагогічні умови формування екологічної свідомості у здобувачів вищої освіти.
  32. Педагогічні умови розвитку рефлексивних здібностей у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
  33. Педагогічні умови впровадження інтерактивних методів навчання у підготовку здобувачів вищої освіти.
  34. Педагогічні умови формування інноваційного мислення у здобувачів вищої освіти в освітньому процесі.
  35. Формування професійної відповідальності у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей в освітньому процесі ЗВО.
  36. Формування толерантного ставлення до культурного різноманіття у здобувачів вищої освіти ЗВО через використання міждисциплінарних методів.
  37. Формування готовності майбутніх викладачів ЗВО до роботи у відкритому освітньому середовищі.
  38. Формування компетентності використання змішаного навчання у майбутніх педагогів.
  39. Формування педагогічної рефлексії у здобувачів вищої освіти через проєктну діяльність.
  40. Формування готовності до використання STEM-технологій у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
  41. Формування здатності до критичного аналізу педагогічних ситуацій у здобувачів вищої освіти.
  42. Формування соціально відповідального мислення у здобувачів вищої освіти через волонтерські ініціативи.
  43. Формування інноваційної культури у здобувачів вищої освіти засобами цифрових платформ.
  44. Формування навичок персоналізованого навчання у здобувачів вищої освіти в освітньому процесі ЗВО.
  45. Формування емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти засобами освітніх тренінгів.
  46. Формування здатності до використання адаптивних освітніх технологій у здобувачів вищої освіти.
  47. Організація творчої діяльності здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання на засадах академічної доброчесності.
  48. Формування готовності майбутніх педагогів до управлінської діяльності в закладах освіти.
  49. Формування навичок емоційної стійкості у здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностей.
  50. Особливості застосування електронних підручників у освітньому процесі закладів вищої освіти.
  51. Формування у майбутніх педагогів умінь налагодження партнерської міжособистісної взаємодії.
  52. Управління освітнім процесом початкової школи в кризових умовах.
  53. Особливості реалізації технології тимбілдингу в закладі освіти.
  54. Організація освітнього процесу у початковій школі в контексті освітньої реформи.
  55. Організація науково-дослідницької діяльності педагогічних працівників закладу загальної середньої освіти.
  56. Управління медіактивними закладами освіти.
  57. Створення умов для самореалізації педагогів у професійній діяльності як управлінська проблема.
  58. Технологія брендингу в умовах закладу загальної середньої освіти. 8. Управління розвитком освітнього середовища закладу загальної середньої освіти.
  59. Підготовка майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до організації співпраці з батьками у формуванні життєвих навичок дітей дошкільного віку.
  60. Методична компетентність сучасного керівника закладу загальної середньої освіти.
  61. Управління безпечним навчанням учнів початкової школи в умовах цифровізації.
  62. Особливості прийняття управлінських рішень в умовах закладу освіти.
  63. Організація співпраці з батьками в інклюзивному освітньому просторі закладу дошкільної освіти.
  64. Організація співпраці вчителя й асистента вчителя в умовах початкової школи.
  65. Управління системою роботи з батьками обдарованих дітей у закладі загальної середньої освіти.
  66. Формування управлінської культури засобами сучасних інформаційних технологій.
  67. Особливості управління якістю дошкільної освіти в ЗДО.
  68. Упровадження інноваційного менеджменту в систему закладів загальної середньої освіти.
  69. Управління інноваційними процесами в закладі освіти.
  70. Делегування повноважень в умовах сучасного закладу освіти.
  71. Формування дослідницько-пошукових здібностей у майбутніх керівників закладів освіти.
  72. Організація дистанційного навчання на період дії воєнного стану в Україні в закладі дошкільної освіти.
  73. Система підготовки до управління закладом освіти.
  74. Формування комунікативної компетентності майбутніх керівників закладів освіти.
  75. Педагогічні умови застосування маркетингових технологій в управлінні сучасним закладом освіти.
  76. Сучасні підходи до колегіального управління закладом освіти.
  77. Розвиток управлінської майстерності як складової професіограми керівника закладу освіти.
  78. Педагогічні умови підготовки майбутніх керівників закладів освіти до самоорганізації.
  79. Формування підприємницької компетентності майбутніх керівників закладів освіти.
  80. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах дистанційної освіти.
  81. Особливості управління якістю освіти в ЗЗСО.
  82. Педагогічні умови формування лідерських якостей здобувачів вищої освіти.
  83. Розвиток організаційної культури майбутніх керівників закладів дошкільної освіти у процесі фахової підготовки.
  84. Технологія Mind Mapping в управлінській діяльності керівника закладу дошкільної освіти.
  85. Організація самоосвітньої діяльності педагогічних працівників закладу дошкільної освіти.
  86. Антикризове управління в умовах сучасного закладу освіти.
  87. Тренінгові технології як ефективний засіб формування soft skills у майбутніх керівників закладів освіти.
  88. Формування позитивного іміджу сучасного закладу освіти.
  89. Управління документообігом у сучасному закладі освіти засобами хмарних технологій.
  90. Децентралізація в освіті як фактор зміцнення ролі місцевого самоврядування.
  91. Інновації як основа управління розвитком закладів освіти.
  92. Особливості управління розвитком сучасного закладу освіти.
  93. Особливості функціювання закладів загальної середньої освіти в сільській місцевості.
  94. Маркетингова діяльність як елемент позиціонування закладу на ринку освітніх послуг.
  95. Організація управління педагогічного колективу в освоєнні цифрових технологій.
  96. Управління професійним розвитком учителів початкової школи в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти.
  97. Стиль взаємодії керівника та підлеглих у закладах освіти як управлінська проблема.
  98. Організаційна культура керівників закладів загальної середньої освіти: гендерний аспект.
  99. Особливості функціювання закладів освіти приватної форми власності.
  100. Розвиток культури командної роботи в майбутніх керівників закладів дошкільної освіти.
  101. Педагогічні умови формування професійної культури майбутнього викладача.
  102. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності у майбутніх викладачів ЗВО.
  103. Педагогічні умови формування мотивації до навчальнопізнавальної діяльності майбутніх викладачів.
  104. Формування естетичного смаку майбутніх викладачів засобами мистецтва.
  105. Формування професійної мотивації майбутніх викладачів ЗВО. 6. Формування світоглядної культури майбутніх викладачів ЗВО.
  106. Формування гендерної культури майбутніх викладачів.
  107. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів.
  108. Формування основ професійного іміджу у майбутніх викладачів.
  109. Педагогічні умови формування дослідницької культури майбутніх викладачів.
  110. Формування позитивного іміджу майбутнього викладача ЗВО.
  111. Формування суб’єкт-суб’єктних відносин у процесі фахової підготовки майбутніх викладачів ЗВО.
  112. Педагогічні умови формування суб’єктних відносин у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів.
  113. Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутнього викладача ЗВО.
  114. Використання інтерактивних методів як засіб підвищення ефективності навчальних занять.
  115. Проблемне навчання як засіб удосконалення освітнього процесу у вищій школі.
  116. Проектування освітнього процесу на основі застосування інноваційних методів навчання.
  117. Реалізація компетентнісного підходу в процесі професійного становлення фахівця.
  118. Дидактичні та психологічні основи вибору форм і методів навчання у вищій школі.
  119. Шляхи реалізації особистісно-орієнтованих технологій в процесі навчання.
  120. Національно-патріотичне виховання студентів у закладах вищої освіти України.
  121. Розвиток технологій розвивального навчання в умовах вищої школи.
  122. Формування інтелектуальної культури студентів в процесі проведення семінарських занять.
  123. Оптимізація пізнавальної діяльності студентів на основі проектної технології навчання.
  124. Творчий розвиток особистості студента в умовах позааудиторної діяльності.
  125. Переконання та установки (навіювання) як засоби комунікативного впливу в освітньому процесі.
  126. Творчий підхід викладача до організації навчальних занять.
  127. Педагогічна техніка як умова підвищення ефективної взаємодії викладача зі студентами.
  128. Технологія переборення міжособистісних конфліктів у студентському середовищі.
  129. Педагогічний артистизм як важлива умова професіональної самореалізації викладача вищої школи.
  130. Моніторинг якості діяльності викладача.
  131. Організація і планування діяльності викладача.
  132. Структурно-логічне формування змісту навчання у вищій школі. Моделювання навчальної дисципліни.
  133. Моніторинг якості освітнього процесу в закладах вищої освіти.
  134. Дистанційні технології навчання у вищій школі.
  135. Психолого-педагогічні та організаційні умови соціального партнерства у вищій освіті.
  136. Комплексні системи оцінювання досягнень студентів у вищій школі.
  137. Трансфер освітніх технологій в умовах інтеграції до європейського освітнього простору.
  138. Модифікація психологічної (педагогічної) структури діяльності викладача закладу вищої освіти.
  139. Ідея єдності навчання, науки та інноваційних технологій у модернізації вищої школи України.
  140. Інноваційні форми організації педагогічного процесу у закладах вищої освіти.
  141. Теорія і практика індивідуалізації самостійної роботи студентів.
  142. Тренінгові технології у підготовці майбутнього викладача.
  143. Впровадження освітньої інновації у закладах вищої освіти.
  144. Освітні інновації у закладах вищої освіти.
  145. Самостійна робота у розвитку і самоорганізації особистості студента.