05.11.2024 р. кафедрою педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника проведено інтенсив створення власної комп’ютерної гри «CodeWay: Подорож до майбутнього» для учнівської молоді. Учні 11-х класів Ліцею № 13 м. Івано-Франківська ознайомилися із базою створення комп’ютерних ігор, основами гейм-дизайну, навчалися створювати власних персонажів, додавати анімації та налаштовувати інтерактивні елементи у середовищі Construct. А також мали можливість дізнатися більше про освітню програму спеціальності «Професійна освіта. Цифрові технології».
З привітальним словом до одинадцятикласників звернувся проректор з науково-педагогічної роботи Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника Сергій ШАРИН, зазначивши, що сучасний світ потребує фахівців у галузі ІТ, і наш університет готовий надати всі необхідні знання та навички для успішної кар’єри в цій сфері.
Декан педагогічного факультету, Оксана КОНДУР підкреслила важливість вибору професії за покликом серця, звернувши увагу молоді на те, що ігрова індустрія – це не просто розвага, це потужний інструмент для навчання та розвитку креативних навичок.
Любов ПРОКОПІВ, завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, додала, що для того, щоб бути успішним у нашому динамічному світі, ми маємо йти в ногу з часом, зокрема наголосивши на перспективах й перевагах навчання за освітньою програмою 015.39 «Професійна освіта. Цифрові технології» та широкими можливостями подальшого працевлаштування.
Відтак, учасники в супроводі молодого науковця, викладача кафедри комп’ютерної інженерії та електроніки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, співзасновника Компʼютерної академії ITWay Михайла ВАРВАРЮКА – ознайомилися з основами гейм-дизайну, навчалися створювати власних персонажів, додавати анімації та налаштовувати інтерактивні елементи у середовищі Construct. Також під час інтенсиву учні дізналися, як правильно підходити до розробки концепції гри, як керувати логікою та анімацією в ігрових проєктах, отримали практичні навички, що знадобляться для подальшого розвитку у цій сфері.
Інтерактив завершили визначенням переможців, учасники отримали сертифікати участі й подарунки. Проведене заняття – було можливістю апробувати себе тим, хто мріє про кар’єру в сфері IT або просто хоче дізнатися більше про процес створення комп’ютерних ігор. Такий інтенсив планується проводити на постійній основі.