Доктор педагогічних наук, професор,
професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика |
Народилася 10 травня 1971 року у м. Івано-Франківську. В 1988 році закінчила загальноосвітню школу № 3 м. Івано-Франківська. З 1993 до 1998 року навчалася в Педагогічному інституті Прикарпатського університету ім. В. Стефаника за спеціальністю «Початкове навчання», 1994-1999 н.р. ‑ на філологічному факультеті того ж університету, які закінчила з відзнакою.
З 1998 року працювала у загальноосвітній школі № 12 м. Івано-Франківська вчителем з курсу «Основи безпеки життєдіяльності», з 1999 була переведена на посаду вчителя початкових класів.
У 2004 році вступила до аспірантури Прикарпатського університету ім. В.Стефаника за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Достроково закінчивши аспірантуру (2004-2006 рр.), успішно захистила кандидатську дисертацію на тему «Педагогічні погляди та освітня діяльність Іванни Петрів (1892-1971 рр.)» 27 вересня 2006 року у Луганському національному педагогічному університеті імені Т. Шевченка.
У 2008 році Івано-Франківською обласною державною адміністрацією та обласною радою була нагороджена дипломом «Молодий вчений року» за вагомі досягнення у галузі науки та освіти.
Докторську дисертацію «Історіографія розвитку педагогічної науки у дослідженнях Західного регіону України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» захистила 29 жовтня 2015 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка. Вчене звання професора присвоєно у 2020 р.
Учасник проєкту «Еrasmus+» Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education (ITE-VET, 2016-2018). Партнери: ЄС – Німеччина, Іспанія, Австрія; Україна – КНЕУ, ДВНЗ «ЛНУ імені Івана Франка, ДВНЗ «ПНУ імені Василя Стефаника».
Член редколегії збірника наукових праць «Людинознавчі студії». Серія «Педагогіка» (зареєстровано у міжнародних наукометричних базах: Google Scholar, Directory of Open Access Journals, ERIH PLUS, Ulrich‟s Periodicals Directory, Crossref), Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка (http://lssp.dspu.edu.ua/about/editorialTeam)
АСПІРАНТИ, ЯКІ ЗАХИСТИЛИ ДИСЕРТАЦІЇ
Кожокар Марина Василівна «Організаційно-педагогічні засади виховання молоді в студентських товариствах Буковини (1875–1939 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (23 березня 2018 р., на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 70.145.01 у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії).
Чашечнікова Наталія Валеріївна «Патріотичне виховання молодших школярів засобами народного танцю в позашкільних навчальних закладах» зі спеціальності 13.00.07 – теорія і методика виховання (18 жовтня 2017 року на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 05.053.01 у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського).
Чопик Юрій Степанович «Зарубіжна реформаторська педагогіка в оцінках українських науковців (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)» зі спеціальності 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки (01 липня 2017 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 70.145.01 у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії).
ОПОНУВАННЯ
Могорита В. М. «Трансформація змісту шкільних підручників з історії для загальноосвітніх навчальних закладів України (1991 – 2017 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Дрогобич, 25 березня 2019).
Рощін І. Г. «Теорія і практика фізичної підготовки старшокласників загальноосвітніх шкіл України (1932-2011 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Тернопіль, 28 вересня 2016 р.).
Примакова В.В. «Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні (1948-2012 рр.)» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук (Тернопіль, 27 травня 2016 р.).
Фаненштель Н.В. «Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Степана Балея (1885-1952 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Хмельницький, 11 травня 2016 р.).
Шарун Ю. Ф. «Формування інтелектуальних умінь студентів гуманітарних спеціальностей вітчизняних класичних університетів у другій половині ХХ століття» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Харків, вересень 2014).
Скриль О. І. «Проблема виховання милосердя у школярів підліткового віку у вітчизняній педагогічній думці (50-ті – 90-ті рр. ХХ століття)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Луганськ, квітень 2014).
Богданюк А. М. «Виховний потенціал української дитячої літератури Канади» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Хмельницький, 2012).
Крищук Б. С. «Педагогічна та культурно-просвітницька діяльність товариства «Просвіта» на Поділлі (1906-1923 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Хмельницький, 2012).
Яким Ю. В. «Виховання дітей-сиріт у польській педагогіці міжвоєнного періоду» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Дрогобич, 2011).
Заболоцька Л. А. «Педагогічні погляди та освітня діяльність Олександра Павловича (1819-1900 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю (Рівне, 2010).
Платаш Л. Б. «Педагогічні ідеї та освітня діяльність Омеляна Поповича (1856-1930 рр.)» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Івано-Франківськ, 2009).
МОНОГРАФІЇ
Inna Strazhnikova, Inha Jehorova, Solomiia Matsola, Mykhailo Matsola, Oleg Tkach. Teacher Education for VET in the Vasyl Stefanyk Precarpathian National University under the Erasmus+ Project ITE-VET. Thomas Deissinger, Vera Braun (eds.) Improving teacher education for applied learning in the field of VET. Waxmann 2018, Münster-New York. 265 р. Р. 211-231 (Print-ISBN 978-3-8309-3960-3. E-Book-ISBN 978-3-8309-8960-8). Колективна монографія. <http://www.waxmann.com/buch3960>www.waxmann.com/buch3960
Стражнікова І., Чопик Ю. Зарубіжна реформаторська педагогіка в оцінках українських науковців другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Монографія. Івано-Франківськ : НАІР, 2017. 264 с.
Стражнікова І. Іванна Петрів: педагог, громадський діяч, письменник. Монографія. Івано-Франківськ: НАІР , 2016. 132 с.
Стражнікова І. В. Розвиток педагогічної науки в дослідженнях Західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ століття: історіографічний контекст. Монографія. Івано-Франківськ : НАІР, 2015. 616 с.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ
Педагогіка: методичні рекомендації для самопідготовки та самоконтролю / Укладачі: Плахотнік О.В., Стражнікова І.В. Івано-Франківськ, 2022. 94 с. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/12828
Актуальні проблеми розвитку вищої освіти: навч.-метод. посіб. / Завгородня Т.К., Cтинська В.В., Прокопів Л.М., Нагачевська З.І., Савчук Б.П., Стражнікова І.В., Єгорова І.В., Ковальчук В.М., Салига Н.М. / За заг. ред. В.Стинської, Л.Прокопів. Івано–Франківськ, 2021. 430 с. C. 25-39, 195-207, 267-279. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/11966
Завгородня Т.К., Стражнікова І.В. Методологічні засади педагогічних досліджень: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ, 2021. 120 с. URL: http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/12015
Методологія та організація наукових досліджень: навчально-методичний посібник / Укл.: О. В. Плахотнік, доктор педагогічних наук, професор; І. В. Стражнікова, доктор педагогічних наук, професор. Івано-Франківськ, 2020. 60 с. http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/17319
Стражнікова І. Педагогіка вищої школи. Навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: НАІР, 2018. 118 с.
Науковий доробок українських галицьких педагогів першої половини ХХ ст. з проблем розвитку культури мовлення особистості: хрестоматія / Упорядники Т.К.Завгородня, І.В.Стражнікова. Івано-Франківськ: НАІР, 2017. 100 с.
Стражнікова І.В. Дидактичні системи у вищій освіті. Навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: «НАІР», 2016. 108 с.
Стражнікова І.В. Використання в сучасній освіті історико-педагогічного досвіду в контексті досліджень Західного регіону України другої половини ХХ початку ХХІ століття: методичні рекомендації. Івано-Франківськ: НАІР, 2015. 72 с.
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ У SCOPUS/WoS
Tsybanyuk, O., Hnes, N., Strazhnikova, I., & Dariichuk, S. (2023). The innovative structure of physical education lessons for students in romanian educational institutions (late XIX – early XXI Century). Revista Eduweb, 17(2), РР. 210-224. DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.02.18 (http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/16184) (https://www.webofscience.com/wos/woscc/full-record/WOS:000975454900019) WoS
Plakhotnik, O., Zlatnikov, V., Strazhnikova, I., Bidyuk, N., Shkodyn, A., & Kuchai, O. (2023). Use of information technologies for quality training of future specialists. Amazonia Investiga, 12(65), 49-58. (DOI https://doi.org/10.34069/AI/2023.65.05.5) WoS
Plakhotnik, O., Strazhnikova, I., Yehorova, I., Semchuk, S., Tymchenko, A., Logvinova, Ya., & Kuchai, O. (2022). The Importance of Multimedia for Professional Training of Future Specialists. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 43-50. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.7 WoS
Andrieieva Olena, Yarmak Olena, Kyrychenko Viktoriia, Ravliuk Tetiana, Tsurkan Taisiia, Zavgorodnia Tetiana, Strazhnikova Inna, Potop Vladimir.R (2020). The factor structure of physical and motor fitness of 12-year-old children while playing basketball. Journal of Physical Education and Sport (JPES), Vol.20 (3), Art 220, pp. 1613 – 1620, 2020. DOI:10.7752/jpes.2020.03220 (online ISSN: 2247 – 806X; p-ISSN: 2247 – 8051; ISSN – L = 2247 – 8051). WoS
Iryna Melnychuk, Natalya Kalyniuk, Nadiia Humenna, Ihor Rohalskyi, Svitlana Yastremska, Inna Strazhnikova and Ihor Bloshchynskyi. Organization of distance learning on «Nursing» specialty: methodological and legal aspects. International Journal of Applied Exercise Physiology. Vol.8 No.3.1. P. 55-64. Doi: 10.26655/IJAEP. 2019.10.1. WoS (Emerging Sources Citation Index) by Thomson Reuters.
Кожокар М., Васкан И., Палагнюк Т., Завгородня Т., Стражникова И., Киселиция О., Балацкая Л. Комплексное влияние оздоровительного фитнеса на физическое состояние студентов. Журнал физического воспитания и спорта. Том 19 (Приложение №6. Ноябрь, 2019. С. 2133-2138. DOI: 10.7752/jpes.2019/s6320/ WoS
Глан Я., Корзб Ю., Завгородня Т., Стражникова И., Кушнир И., Шестобуз О., Ярмак О., Цыбанюк О., Кожокар М. Коррекция психофизиологического состояния юношей в возрасте 11-12 лет с помощью походного туризма. Журнал физического воспитания и спорта. Том 19 (Приложение №6. Ноябрь, 2019. С. 2120-2126. DOI: 10.7752/jpes.2019/s6318/ WoS
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ ВИДАННЯХ
Юрченко С.Р., Стражнікова І.В. Становлення і умови розвитку парадигми підручникотворення з географії для ЗЗСО України (кінець ХХ – ХХІ століття). Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 66, том 3, 2023. С. 294-299 (DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/66-3-44, ISSN 2308-4855)
Стражнікова І.В. Функції, критерії та змістове наповнення підручників в історіографії педагогічної науки Галичини та Буковини ХХ століття. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 58. Том 2. 396 с. С.345-351. (DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/58-2-49 ) ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online)
Olga Plakhotnik, Inna Strazhnikova, Alla Kondratiuk. Peculiarities of the dual education in Germany as an important element of professional training. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Вип. 1(15)/2022. С. 35-39. (DOI: https://doi.org/10.17721/2415-369.2022.15.07) ISSN 2617-4510 (Online); ISSN 2415-3699 (Print)
Стражнікова І.В. Розвиток змісту освіти на Буковині у контексті історико-педагогічних досліджень другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Інноваційна педагогіка. 2022. Вип.53. Т.1. С. 20-24. (DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/53.1.3)
Стражнікова І.В. Функції, критерії та змістове наповнення підручників в історіографії педагогічної науки Галичини та Буковини ХХ століття. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 58. Том 2. 396 с. С.345-351. (DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/58-2-49 ) ISSN 2308-4855 (Print) ISSN 2308-4863 (Online)
Чопик Ю., Стражнікова І. Реалізація реформаторської педагогіки Джона Дьюї в процесі підготовки спеціалістів реабілітаційного спрямування у сучасних закладах вищої освіти України. Danish Scientific Journal. 2022. № 56. С. 48-52. (ISSN 3375-2389) http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/11953
Стражнікова І.В. Особливості підготовки магістрів як майбутніх експертів в Україні та за кордоном: історіографічний дискурс. Академічні студії. Серія «Педагогіка». Луцьк: КЗВО «Луцький педагогічний коледж», 2021. №4. Ч.1. 214 с. С. 177-182 (DOI: https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.26).
Oleksandra Tsybanyuk, Tetiana Zavgorodnia, Nataliia Hnes, Tetiana Doronina, Inna Strazhnikova, Sergii Dariichuk. The role public associations in the implementation of out of school education. Laplage em Revista (International), vol.7, n. 3C, Sept. – Dec. 2021, p.613-618. (ISSN: 2446-6220) (DOI: https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173C1668p.613-618)
Стражнікова І.В. Історіографічний аспект підготовки освітніх експертів у закладах вищої освіти. Педагогічний альманах: збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2021. Випуск 47. 283 с. С. 209-216. (DOI: https://doi.org/10.37915/pa.vi47.170).
Стражнікова І.В. Практико-орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх викладачів закладів вищої освіти України. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 34. С. 14-16. (DOI: https://doi.org/10/32843/2663-6085/2021/34-1.2
Strazhnikova Inna, Yehorova Inha. Theoretical fundamentals of the educational process regionalization in higher education institutions of Ukraine. Людинознавчі студії. Серія “Педагогікаˮ / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 11/43. 132 c. С. 39-49 (DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.11/43.220435).
Стражнікова І., Кожокар М. Проблеми професійної освіти сільської молоді в розрізі історіографії Західного регіону України. Norwegian Journal of development of the International Science. 2020. №42. VOL.4. С. 44-47. ISSN 3453-9875 (Норвегія).
Strazhnikova Inna, Yehorova Inha. Theoretical fundamentals of the educational process regionalization in higher education institutions of Ukraine. Людинознавчі студії. Серія “Педагогікаˮ / ред. кол. М. Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич : Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2020. Вип. 11/43. 132 c. С. 39-49 (DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.11/43.220435).
Стражнікова І. Участь студентів західноукраїнських земель у міжнародній науково-дослідній роботі (1930-ті роки). Scientific discussion journal (Praha, Czech Republic). 2020. Ч. 1, № 41. С. 17-20 (ISSN 3041-4245).
Завгородня Т.К., Стражнікова І.В. Проблеми дидактики на сторінках педагогічних журналів Галичини (1920-1930 рр.) в контексті сучасності. Інноваційна педагогіка: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. 2020. № 21. Т.1. С. 18-23 (DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2019.21.1-3) (ISSN 2663-6085).
Стражнікова І.В. Організація системи навчання для українських студентів у закладах вищої освіти європейських країн (30-ті роки ХХ століття). Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль), 2019. № 36. С. 126-128. (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Стражнікова І., Єгорова І. Основні засади підготовки до управлінської діяльності майбутніх менеджерів закладів середньої освіти України як напрям педагогічної історіографії. Danish Scientific Journal. № 30. 2019. Vol.2. P. 22-25. (Данія).
Завгородня Т., Стражнікова І. Українські педагоги про проблеми виховання і навчання в Китаї. Молодь і ринок. 2019. № 12 (179). С. 29-34. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2019.193418/.
Strazhnikova I. The role of extracurriculary and extraordinary work in the mind education of the schools of Volyna and Halychina: historiographic aspect. Ӧsterreichisches Multiscience Journal. №20. 2019. Р. 43-47. (Австрія)
Завгородня Т.К., Стражнікова І.В. Вирішення освітніх проблем у Китаї та можливості творчого використання цього досвіду в Україні. Педагогічний альманах: зб.наук.праць / редкол. В.В.Кузьменко (голова) та ін. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». 2019. Вип. 42. С. 10-15.
Стражнікова І.В. Розвиток галузей науки Західного регіону України: історіографічний підхід. Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль), 2019. № 28. С. 122-125. (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Стражнікова І, Єгорова І. Регіональний аспект проблем сучасної професійно-технічної освіти України в рамках проекту ERASMUS+. Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль), 2019. № 30. С. 154-157. (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Strazhnikova I. Training of specialists of modern vocational Ukrainian education in the context of its formation in Western Ukraine of the interwar period. Human studies. Series of «Pedagogy». № 8/40 (2019). 2019. С. 173-184 (Людинознавчі студії). DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.8/40.164447. Електронний ресурс: http://lssp.dspu.edu.ua/issue/view/9930
Strazhnikova I., Zavgorodnia T. The organization of the higher education system in China in the context of modern European countries. Znanstvena misel journal. №32/2019. Vol. 2. P. 41-44. (Словенія)
Стражнікова І.В. Сучасна професійно-технічна освіта у розрізі Стандарту вищої освіти. Актуальные научные исследования в современном мире. Выпуск 5(37). Часть 5. Переяслав-Хмельницкий, 2018. С. 120-124.
Стражнікова І., Венгринович Н., Чопик Ю. Особливості мовленнєвої підготовки спеціалістів реабілітаційного спрямування у вищих навчальних закладах (з урахуванням педагогічної концепції Дж.Д’юї). Наука і освіта. 2018. Випуск 4. С. 141-147.
Стражнікова І., Завгородня Т. Проблеми ґендерної політики в Україні та Західній Європі: порівняльно-історіографічний аналіз. Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль), 2018. № 26. С. 135-138. (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Journal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Iryna M. Melnychuk, Natalya M. Kalyniuk, Nadiia V. Humenna, Ihor O. Rohalskyi, Svitlana O. Yastremska, Inna V. Strazhnikova, and Ihor Bloshchynskyі. Organization of distance learning in the English language on “Nursing” specialty: methodological and legal aspects. Modern Journal of Language Teaching Methods (MJLTM). Vol. 8, Issue 12, December 2018 1(1). 1-12. S. 984-994 ISSN: 2251 – 6204.
Стражнікова І.В. Проблеми середньої освіти Західного регіону України (друга половина ХХ століття). Virtus: Scientific Journal (Канада, Монреаль). № 11. 2017. С. 130-133 (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Jourrnal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Завгородня Т.К., Стражнікова І.В. Галицька вчителька Іванна Петрів про формування культури мовлення учнів. Педагогічний альманах: зб.наук.праць. 2017. № 35. С. 22-28.
Стражнікова І. Українознавство як напрям регіональних історико-педагогічних досліджень України. Розвиток польської та української освіти і педагогічної думки (ХІХ – ХХІ ст.). Т.7. Культура в освіті. Вроцлав, 2017. С. 45-56.
Стражнікова І. Характеристика операційно-діяльнісного компоненту процесу навчання в дослідженнях Західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Педагогічний альманах: зб.наук.праць. Херсон: КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. Випуск 29. С. 268-273.
Стражнікова І.В. Історіографія розвитку вищої педагогічної освіти в регіональному аспекті. Вісник Чернігівського нац.пед.ун-ту. 2016. Вип. 137. Серія: Педагогічні науки. С. 160-164.
Стражнікова І.В. Система освіти України в перші роки незалежності. Молодий вчений. 2016. № 12.1(40). Частина ІІІ. С. 539-542.
Стражнікова І.В. Національно-орієнтовані концепти сучасних історико-педагогічних досліджень про розвиток освітніх систем Західного регіону України. Педагогічний дискурс: зб.наук.праць / гол.ред. І.М.Шоробура. Хмельницький, 2016. Вип. 21. С. 149-154.
Стражнікова І.В. Проблеми гендерної соціалізації в процесі професійної підготовки. Virtus: Scientific Journal. 2016. № 7. С. 124-126 (Cite Factor Academic Scientific Journals, International Innovative Jourrnal Impact Factor (IIJIF), Scientific Indexing Services).
Завгородня Т., Стражнікова І. Проблеми окремих напрямів виховання у науково-педагогічних дослідженнях Західного регіону України: історіографічний аспект. Людинознавчі студії: зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» / ред. кол. М.Чепіль (головний редактор) та ін. Дрогобич: Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка. Випуск 2/34 (2016). С. 66-74.
Стражнікова І.В. Історіографія розвитку вищої педагогічної освіти в регіональному аспекті. Вісник Чернігівського нац.пед.ун-ту. 2016. Вип. 137. Серія: Педагогічні науки. С. 160-164.
Strażnikowa I. W. Historiograficzne strukturalno-tresciowe charakterystyki edukacji i wychowania artystycznego i estetycznego regionu Zachodniego Ukrainy druga polowa XX – poczatek XXI wieku. Nauka i Studia. Przemysl, 2015. № 2 (133). S. 89-97.
Стражнікова І. Вивчення історико-педагогічних аспектів фізичного виховання учнівської молоді в Західному регіоні України вітчизняними дослідниками в кінці ХХ – на початку ХХІ століття. Наукові записки Тернопільського національного пед.ун-ту імені Володимира Гнатюка. Серія: педагогіка. 2015. №1. С. 8-13.
Завгородня Т. К., Стражнікова І. В. Теоретико-методичні основи виховання культури потреб дитини в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. Педагогічний альманах. Вип. 26. Херсон, 2015. С. 30-36.
Стражнікова І.В. Діяльність освітніх музеїв Прикарпаття (ХХ – ХХІ століття). Педагогічний дискурс: зб.наук.праць / гол.ред. І.М.Шоробура. Хмельницький: ХГПА, 2015. Вип.18. С. 209-212.
Завгородня Т., Стражнікова І.Особливості історіографії змісту вищої освіти в дослідженнях Західного регіону України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Педагогічний дискурс: зб.наук.праць / гол.ред.І.М.Шоробура. Хмельницький:ХГПА, 2015. Вип. 19. С. 78-84.
Мицкан Т., Стражнікова І. Вплив ціннісних орієнтацій батьків на виховання здорової дитини. Вісник Прикарпатського університету: Фізична культура. 2015. Вип. 22. С. 81-86.
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЙ
Стражнікова І.В. Освітня система й освітня політика Західного регіону України в історіографічному вимірі середини ХХ століття. The IX International Scientific and Practical Conference «Analysis of the problems of science and modern education», 2023, March 06-08, Prague, Czech Republic. 256 p. Р. 130-134. (ISBN – 9-789-40368-858-9) URL: https://eu-conf.com/wp-content/uploads/2023/03/Analysis-of-the-problems-of-science-and-modern-education.pdf
Стражнікова І.В. Історіографічний аспект вивчення операційно-діяльнісного компоненту у розвитку педагогічної освіти Західного регіону України (ХІХ – 30-х рр. ХХ ст.). The V International Scientific and Practical Conference «Priority directions of science development», 2023, February 06-08, Hamburg, Germany. 342 p. PP. 237-240. URL: https://eu-conf.com/ua/events/priority-directions-of-science-development)
Стражнікова І.В. Структура історіографії з проблем розвитку теорії та практики фізичного виховання на Буковині (1869-1918 РР.). The II International Scientific and Practical Conference «Discussions for the improvement of science», 2023, January 16-18, Berlin, Germany. 306 p. РР. 214-217. (ISBN – 978-9-40365-674-8). URL: https://eu-conf.com/ua/events/discussions-for-the-improvement-of-science/
(http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/14783)
Плахотнік О., Плахотнік О., Стражнікова І. Стратегічні напрями удосконалення освітнього процесу у вищій школі в сучасних умовах соціокультурного розвитку. Доступність і неперервність освіти впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика: збірник тез доповідей науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю (Івано-Франківськ, 17 травня 2022 р.). Івано-Франківськ, 2022. 313 с. С. 209-213. http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/12324
Стражнікова І. В. Практико-орієнтоване впровадження педагогічних умов формування толерантності у майбутніх викладачів закладів вищої освіти України. Наука, освіта і суспільство: світові тенденції та регіональний аспект: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 8 квітня 2022 р.). Полтава: ЦФЕНД, 2022. 65 с. С. 10-13.
Стражнікова І.В. Вплив інтелігенції на культурний розвиток Західного регіону України: історіографічні погляди (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Наукова дискусія: питання педагогіки та психології: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 3-4 грудня 2021 року). Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2021. 172 c. С. 17-20.
Стражнікова І.В. Навчально-методична література як історіографічне джерело. Світові виклики сучасній освіті. Матеріали Першої Міжнар. наук.-практ. конф. / гол. ред.: Осадченко І. І. Вип. 1 (Ч. 1). Умань: Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури», 2021. 52 с. С. 45-48. (http://lib.pnu.edu.ua:8080/hendle/123456789/11133)
Стражнікова І.В., Єгорова І.В. Оцінювання як функція управління та моніторингу якості вищої освіти України. International scientific and practical conference “Pedagogy, psychology and teaching metods: international experience” (July 16-17, 2021. Riga, Latvia: «Baltija Publishing», 2021. 296 p. P 276-279.
Стражнікова І. Теоретичні основи практико-орієнтованого підходу в регіональних історико-педагогічних дослідженнях. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації» / Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка. Київ, 2021. 399 с. С. 329-332.
Стражнікова І.В. Воркшоп як форма практико-орієнтованого навчання у закладах вищої освіти України. Матеріали V Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12 березня 2021 року): Збірник тез / За заг. ред. д. екон. н., проф. Охріменка І.В. Київ: ККІБП, 2021. 187 с. С. 85-87.
Стражнікова І.В. Роль громадських організацій Західного регіону України в історіографічному контексті. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Конін-Ужгород-Дрогобич: Посвіт, 2018. С. 238-239.
Стражнікова І. В. Національно-орієнтовані концепти сучасних історико-педагогічних досліджень Західного регіону України. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference “Innovative technologies in science, Vol. IV (February 21-22, 2015, Tel Aviv, Israel)”. Tel Aviv.: Rost Publishing, 2015. P. 82-86.
Strazhnikova I. Wprowadzanie innowacyjnych technologii w procesie podnoszenia kwalifikacji zawodowych nauczycieli na obszarze Zachodniej Ukrainy na poczatku XXI wieku. Rozwoj polskiej i ukrainskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX – XXI wieku. T.5. Edukacja doroslych w Polsce I na Ukrainie (XIX – XXI w.). Wroclaw, 2015. S. 181-194.
Забезпечує викладання навчальних дисциплін спеціальності 011 “Освітні, педагогічні науки” для другого (магістерського), третього (PhD) освітніх рівнів та інших спеціальностей університету (відповідно до навчального навантаження).
Учасник та організатор круглих столів, наукових семінарів з проблем освіти у вищій школі України та зарубіжжя.
Відповідальний редактор “Інформаційного бюлетня” кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика (https://kpibs.pnu.edu.ua/en/інформаційний-бюлетень/).
ЕТАПИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
1. УЧАСТЬ У ПРОЕКТІ «ЕРАЗМУС+» ITE-VET 2016-2018 Improving teacher education for applied learning in the field of vocational education 574124-EPP-1-2016-1-DE-EPPKA2-CBHE-JP
Участь у семінарах у рамках проєкту:
- 1st Seminar for teachers, Kyiv (Ukraine) 29 May – 01 June 2017 (Сертифікат)
- 2nd Seminar for Teaching Staff Lviv (Ukraine) 10 – 12 October 2017 (Сертифікат)
- 3rd Teacher Training Pedagogy in higher education Ivano-Frankivsk (Ukraine) 6 – 10 November 2017 (Сертифікат)
- Seminar « Learning about special vocational education» Lviv (Ukraine) 12 – 13 June 2018 (Сертифікат)
2. PROMETHEUS
Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах (24.03.2021) (Сертифікат)
Як створити масовий відкритий онлайн-курс (16.02.2021) (Сертифікат)
Діалог та медіація: Шлях до порозуміння (03.12.2020 – 30 год. – 1 кредит ECTS) (Сертифікат)
Медіаграмотність для освітян (06.05.2020 – 60 год. – 2 кредити ЕСТS) (Сертифікат)
Наука по освіту: Що понен знати лідер освітнього Стартапу (23.04.2020 – 60 год. – 2 кредити ЕСТS) (Сертифікат)
Протидія та попередження булінгу у закладах освіти (20.04.2020 – 80 год. – 2,6 кредитів ЕСТS) (Сертифікат)
3. Інші джерела підвищення кваліфікації
У рамках Першої Міжнародної науково-практичної конференції “Світові виклики сучасній освіті” (20-22.10.2021 – 16 год – Умань: Громадська організація «Міжнародна асоціація сучасної освіти, науки та культури») (Сертифікат)
International Conference “Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience” (16-17.07.2021 – 15 год – м. Рига) (Сертифікат)
На базі Центру інноваційних освітніх технологій «PNU EcoSystem» курси підвищення кваліфікації “Інноваційна діяльність викладача в закладі вищої освіти” (17-22. 05.2021 – 60 год – м.Івано-Франківськ) (Сертифікат)
International coaching. Basics of standards and the potential of the profession (06.05.2021 – 1,5 год – м. Київ) (Сертифікат)
У рамках V Міжнародної науково-практичної конференції “Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика (31.03-01.04.2021 – 18 год – м. Харків) (Сертифікат)
“Хижацькі видання: розпізнати і не припуститися помилки” (CLARIVATE, 10.03.2021 – 1 год.) (Сертифікат)
“Автоматизована інформаційна система організації та проведення науково-технічної експертизи” (УкрІНТЕІ, 16.03.2021 – 2 год.) (Сертифікат)
“Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (м.Київ, 27-29.01.2021, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова – 24 год.) (Сертифікат)
“Застосування ІТ-технологій онлайн сервісів під час побудови освітнього процесу (ІПП, 29-30.01.2021 – 15 год.) (Сертифікат)
“Сучасна методологія проактивного визначення компетентності експерта” (УкрІНТЕІ, 2.02.2021 – 2 год.) (Сертифікат)
“Авторські профілі науковця: бонус чи тягар” (CLARIVATE, 09.02.2021 – 1 год.) (Сертифікат)
“Візуалізація дидактичних елементів як сучасна стратегія навчання” (INSCHOOL HUB, 11.02.2021 – 4 год.) (Сертифікат)
“Педагогічні підходи в STEM-освіті” у рамках І Міжнародної науково-практичної конференції “Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення (м. Київ, 28-29.05. 2020 – 6 год.) (Сертифікат)
“Innovation in science development perspectives” (м. Люблін, 09-30.07.2018 – 120 год.) (Сертифікат)
УЧАСТЬ У КОНФЕРЕНЦІЯХ
Міжнародні конференції
The IX International Scientific and Practical Conference «Analysis of the problems of science and modern education» (Prague, Czech Republic, 06-08, мarch 2023 р.).
V Міжнародна науково-практична конференція «Priority directions of science development» (м. Гамбург (Німеччина), 06-08 лютого 2023 р.).
II Міжнародна науково-практична конференція «Discussions for the improvement of science» (м.Берлін, 16-18 січня 2023 р.).
ІІІ Міжнародна онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» (м.Івано-Франківськ, 19 травня 2022 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика» (м.Одеса, 21-22 січня 2022 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Світові виклики сучасній освіті» (Умань, 20-22 жовтня 2021 р.).
International Conference “Pedagogy, psychology and teaching methods: international experience” (16-17.07.2021 – 15 год – м. Рига).
V Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м. Харків, 31.03 – 02.04.2021 р. ).
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації» (м. Київ, 27-29.01.2021 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки» (м. Одеса, 19-20 червня 2020 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Психологія і педагогіка на сучасному етапі розвитку наук: актуальні питання теорії і практики» (Одеса, 18-19 грудня 2020 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації» (м. Київ, січень 2021 р.).
V Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 31 березня – 02 квітня 2021 р.).
Друга Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми обдарованості особистості» (20. 05. 2021)
П’ята Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти» з підвищенням кваліфікації (Умань, 21. 05. 2021)
І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Шляхи удосконалення професійних компетенцій фахівців в умовах сьогодення» (м. Київ, 28-29 травня 2020 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Інноваційний потенціал сучасної освіти та науки» (м. Київ, 29 травня 2020 р.).
Міжнародний круглий стіл «Інституційний аудит як ефективний механізм реформування системи загальної середньої освіти» (м. Київ, 29 травня 2020 р.).
IV Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (Харків, 12 грудня 2019 р.).
Міжнародна наукова інтернет-конференція «Тенденцї та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» (Переяслав-Хмельницький, 28 листопада 2018 р.).
V-а Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи» (Конін-Ужгород-Дрогобич, 30 листопада 2018 р.).
Міжнародна науково-практична конференція «Підготовка фахівців у сфері освіти та освітнього менеджменту: європейський вимір» (Черкаси, 29-30 березня 2018 р.).
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (Харків, 10 квітня 2018 р.).
ІV-а Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи» (Конін-Ужгород-Дрогобич, 15 червня 2018 р.).
ХХІІ Міжнародна наукова конференція «Актуальні наукові дослідження в сучасному світі» (Переяслав-Хмельницький, 26-27 лютого 2017 р.).
III Міжнародна науково-практична конференція «Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону» (Івано-Франківськ, 20-22 вересня 2017 р.).
ІV міжнародний конгрес «Етнодизайн: пошуки українського національного стилю» (Полтава-Петриківка, 4-8 жовтня 2017 р.).
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, суспільство, політика» (Люблін, 15-16 лютого 2016 р.).
І Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика», присвячена 160-річчю від дня народження С. Русової (Івано-Франківськ, 25 лютого 2016 р.).
Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu: VII Polsko-Ukraińskie Dni Historyczno-Pedagogiczne Kultura w edukacji (konteksty historyczne i współczesne) (Zakopane, 5-6 maja 2016 r.).
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми підготовки вчителя і його професійного удосконалення» (Чернігів, 26-27 травня 2016 р.).
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Лабіринти реальності» (Монреаль-Сєвєродонецьк, 30-31 жовтня 2016 р.).
Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст. (Львів, 30-31 січня 2015 р.).
Proceedings of the International Scientific and Practical Conference “Innovative technologies in science” (Tel Aviv, Israel, February 21-22, 2015р.).
VІІІ Міжнародна науково-практична конференція і ХХІІ Всеукраїнські педагогічні читання «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховуємо культуру потреб особистості» (Херсон, 24-25 вересня 2015 р.).
II Міжнародна наукова конференція «Підприємливість та інноваційність у розвитку сільської місцевості: європейський досвід» (Івано-Франківськ, 05 грудня 2015 р.).
Всеукраїнські конференції
VІ Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (м.Київ, 24 березня 2023 р.).
Науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Доступність і неперервність освіти впродовж життя: зарубіжний досвід та національна практика» (м.Івано-Франківськ, 17 травня 2022 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Психолого-педагогічні аспекти творчості Василя Стефаника (до 150-річчя від дня народження)» (Івано-Франківськ, 21-22.04. 2021).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Зміст української освіти в контексті інтеграційних процесів» (Дрогобич, 8-9.04. 2021 р.).
V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (м. Київ, 12 березня 2021 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (м. Дрогобич, 8–9 квітня 2021 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної педагогічної науки» (м. Дрогобич, 9-10 квітня 2020 р.).
Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі закладу вищої освіти», присвяченій 100-річчю Київського кооперативного інституту бізнесу і права (м. Київ, 20 березня 2020 р.).
Всеукраїнська науково-практична Веб-конференція (з іноземною участю) «Актуальні проблеми розвитку освіти в Україні» (м. Херсон, 15 травня 2020 р.).
Всеукраїнські педагогічні читання «Педагогічна освіта в Україні: традиції та сучасні виклики» (Івано-Франківськ, 27-28 лютого 2020 р.).
Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (Київ, 20 березня 2020 р.).
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток життєвої компетентності в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (м. Херсон, 07-08 квітня 2020 р.).
Всеукраїнська інтернет-конференція «Розвиток вищої освіти в Україні: виклики ХХІ століття» (Івано-Франківськ,7 березня 2019 р.).
Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного вищого навчального закладу» (Київ, 22 березня 2019 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (Умань, 28-29 березня 2019 р.).
Всеукраїнська науково-практична конференція «Українська освіта в контексті інтеграції та технологізації» (Дрогобич, 11 квітня 2019 р.).
ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (Херсон, 19-21 червня 2019 р.).
Двадцять шоста всеукраїнська практично-пізнавальна інтернет-конференція «Наукова думка сучасності і майбутнього» (Дніпро, 21-28 січня 2019 р.).
Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Підготовка управлінських кадрів в контексті нового Закону України «Про освіту» (2017 р.)» (Херсон, 22-23 березня 2018 р.).
Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нові стратегії розвитку початкової освіти в умовах євроінтеграції» (Івано-Франківськ, 15 травня 2018 р.)
І Всеукраїнська науково-практична конференція «Розвиток життєвої компетентності особистості в умовах освітніх трансформацій: виховний, психологічний, інклюзивний виміри» (Херсон, 20-21 вересня 2018 р.)
Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Онлайн освіта: від теорії до практики» (Херсон, 29 жовтня 2018 р.).
Всеукраїнської заочної науково-практичної конференції «Україна – ЄС: проблеми наукової та галузевої інтеграції» (Харків, 21-22 грудня 2018 р.)
ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» (Івано-Франківськ, 5 березня 2018 р.).
Всеукраїнська (з міжнародною участю) науково-практична конференція «Уроки реформації: шанс для України» (Івано-Франківськ, 06 червня 2017 р.).
І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Педагогічна персоналістика: теорія, історія, освітня практика» (Івано-Франківськ, 25 лютого 2016 р.).
І Всеукраїнська науково-практична конференція «Теоретичні, методичні і практичні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи» (Івано-Франківськ, 26 травня 2016 р.).
Всеукраїнська (з міжнародною участю) науково-практична конференція «Підготовка менеджерів освітньої галузі в умовах децентралізації управлінських структур: світовий досвід» (Херсон, 10-11 листопада 2016 р.).
ІІ Всеукраїнська науково-методична конференція «Теоретико-методологічні основи розвитку освіти та управління навчальними закладами» (Херсон, 18 листопада 2016 р.).
Десяті педагогічні читання пам’яті М.М.Дарманського: Розвиток системи освіти України в умовах євроінтеграційних процесів: здобутки і перспективи (Хмельницький, 14 квітня 2015 р.).
ХХІІ Всеукраїнські педагогічні читання «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: виховуємо культуру потреб особистості» (Херсон, 24–25 вересня 2015 р.).
ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Педагогічно-просвітницька діяльність громадських організацій України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» (Умань, 12 листопада 2015 р.).
Регіональні конференції/семінари
IV регіональна науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю «Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту в контексті 25-річчя Незалежності України» (Харків, 11-13 травня 2016р.)
м. Івано-Франківськ, вул. Бандери, 1, ауд. 510
e-mail: inna.strazhnikova@pnu.edu.ua
Тел. (0342) 57-00-11
Наукові соціальні мережі
WoS Researcher ID: HJI-6076-2023
https://orcid.org/0000-0001-5921-6197
https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212194175
Researcher ID: E-8232-2019
facebook.com/groups/414318515953220
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника