Олексюк Володимир. Використання дистанційних технологій у процесі підготовки майбутніх викладачів. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика (22-23.01.2021, Одеса).
Герей Вікторія. Формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів в освітньому процесі ЗВО. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27-29.01.2021, Київ).
Цьомко Марія. Підготовка майбутніх педагогів до формування хореографічної компетентності учнів початкової школи. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27-29.01.2021, Київ).
Юркевич Мар’яна. Інтегрування змісту навчального матеріалу в початковій школі як педагогічна проблема. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27 – 29.01.2021, Київ).
Гайнюк Галина. Формування професійного іміджу майбутніх викладачів ЗВО в освітньому просторі. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27 – 29.01.2021, Київ).
Олексюк Володимир. Проблеми введення дистанційного навчання в сучасних закладах вищої освіти. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27 – 29.01.2021, Київ).
Василечко Оксана. Тренінг як ефективна технологія розвитку особистості майбутнього викладача ЗВО. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27 – 29.01.2021, Київ).
Зелінська Ірина. Оволодіння сучасними виховними технологіями як важлива умова підготовка майбутніх педагогів. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27 – 29.01.2021, Київ).
Івасюк Тетяна. Професійна деформація викладача ЗВО як психолого-педагогічна проблема. Міжнародна науково-практична конференція “Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації” (27 – 29.01.2021, Київ).
ПРОГРАМА_КОНФЕРЕНЦІЇ “сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації”
Олексюк Володимир. Світовий досвід розвитку дистанційних форм освіти у вітчизняному контексті. V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12.03.2021, Київ).
Василечко Оксана. Використання тренінгових технологій в освітньому процесі вищої школи. V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12.03.2021, Київ).
Гайнюк Галина. Формування професійного іміджу викладача в освітньому просторі в сучасному закладі вищої освіти. V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12.03.2021, Київ).
Івасюк Тетяна. Причини професійної деформації викладача в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти. V Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференція «Педагогічні інновації в освітньому просторі сучасного закладу вищої освіти» (12.03.2021, Київ).
Вінтонів Дмитро. Досвід роботи закладу вищої освіти з розвитку творчих здібностей майбутніх викладачів. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Юркевич Мар’яна. Інтегрування змісту навчального матеріалу в початковій школі як педагогічна проблема. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Бандура Лілія. Історіографія розвитку інноваційних технологій в Україні. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Кислюк Софія. Роль креативних компетентностей у формуванні майбутніх викладачів ЗВО в умовах змішаного навчання. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Козин Лариса. Визначення економічних компетентностей студентів закладів фахової передвищої освіти засобами інноваційної діяльності. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Стасіцька Марʼяна. Підготовка фахівців у закладах фахової передвищої освіти в умовах змішаного навчання. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Біговська Оксана. Критеріальні характеристики професійного іміджу майбутнього викладача вищої освіти. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Білусяк Мар’яна. Проблема організації дозвілля майбутніх викладачів закладів вищої освіти у науковій літературі. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Цьомко Марія. До питання формування в учнів початкової школи хореографічної компетентності. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Іордакі Роксолана. Досвід роботи закладів вищої освіти з розвитку професійно-педагогічної свідомості майбутніх викладачів. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Кузюк Діана. Навчально-педагогічна гра як засіб професійної підготовки майбутнього викладача закладу вищої освіти. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Криклива Ольга. Педагогічне спілкування як складова професійної майстерності у системі підготовки майбутнього викладача закладу вищої освіти. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Волошенюк Марія. Основні фактори розвитку критичного мислення майбутніх викладачів ЗВО в умовах змішаного навчання. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Деренюк Мар’яна. Сучасні технології підготовки викладача засобами медіаосвіти. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Герей Вікторія. Формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів в освітньому процесі ЗВО. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Василечко Оксана. Тренінг як ефективна технологія розвитку особистості майбутнього викладача ЗВО. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Гайнюк Галина. Формування професійного іміджу майбутніх викладачів ЗВО в освітньому просторі. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Івасюк Тетяна. Професійна деформація викладача ЗВО як психолого-педагогічна проблема. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Зелінська Ірина. Оволодіння майбутніми педагогами сучасними виховними технологіями із здобувачами повної загальної середньої освіти. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Семко Анна. Деонтологічна компетентність викладача ЗВО як складова його професійної підготовки. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Винничук Любов. Дидактичні технології емоційної взаємодії у підготовці майбутніх викладачів ЗВО. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Юркевич Мар’яна. Психолого-педагогічні аспекти навчання студентів медичного ЗВО з англійською мовою викладання. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Жидун Тетяна. Особливості використання інноваційних технологій у формуванні професійної культури майбутніх викладачів ЗВО. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Кузьмич Христина. Концепція оновлення професійно-педагогічної підготовки майбутніх викладачів ЗВО в умовах впровадження інноваційних технологій. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Максимів Оксана. Педагогічні умови використання елементів самостійної роботи в умовах онлайн навчання. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Гевді Маріанна. Шляхи саморозвитку викладача ЗВО. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Михальчук Валентина. Культура мовлення викладача. Всеукраїнська науково-практична конференція “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів” (8–9.04.2021, Дрогобич).
Програма конференції “Зміст української освіти у контексті інтеграційних процесів”
Олексюк Володимир. Впровадження дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Студентська молодь у науці (11.05.2021, Хмельницький).