Важливим фактором, що сприяє формуванню конкурентоздатного фахівця є посилення підготовки його практичної спрямованості відповідно до потреб сучасного суспільства. Відтак 04.12.2023 р. студенти групи СОБ-31 спеціальності Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) спробували на практиці впровадити отримані знання з педагогіки та здобуті фахові компетентності підготувавши проєкт уроку «Шкідливий вплив навколишнього середовища на живі організми. Методи боротьби» (під керівництвом Басараб Н.Я, асист. кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика).
Студенти зазначили, що формування екологічної свідомості школярів повинно відбуватись на різних етапах їх розвитку, де правильний підбір методів відповідно до мети та змісту навчання, вікових особливостей учнів сприяє розвитку їхніх пізнавальних здібностей, озброєнню їх уміннями й навичками використовувати здобуті знання на практиці, готує учнів до самостійного набуття знань, формує їхній світогляд.
Оскільки екологічна освіченість є найбільш ефективним інструментом для формування ціннісного-орієнтованого світогляду людей, метою якого є поєднання раціонального й емоційного у взаєминах людини із природою на базі принципів добра та краси, патріотизму й універсалізму, наукових знань і дотримання екологічного права, а проблема забруднення навколишнього середовища супроводжує негативний вплив на всі живі організми на планеті, третьокурсники поставили собі за мету проаналізувати основні джерела забруднення середовища та їх безпосередній вплив на здоров’я людей й дослідити методи боротьби з екологічною кризою.