21 жовтня 2024 р. відбулась настановча нарада з питань організації та проведення науково-педагогічної (виробничої) практики для студентів другого курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» педагогічного факультету.
Метою науково-педагогічної практики майбутніх викладачів ЗВО є оволодіння способами організації професійної діяльності, вміння вирішувати конкретні методичні завдання згідно з умовами освітнього процесу, виховання у студентів потреби систематично поновлювати свої знання і творчо застосовувати їх у практичній діяльності.
В роботі наради взяли участь завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика доцент, кандидат педагогічних наук Прокопів Л.М., викладачі-методисти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, студенти денної та заочної форм навчання.
Завідувач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика доцент, кандидат педагогічних наук Прокопів Л.М. зазначила, що завданнями практики є формування і розвиток у майбутніх викладачів закладів вищої освіти вмінь і навичок, професійно значимих якостей особистості; вивчення сучасного стану освітнього процесу в закладах вищої освіти; виховання любові до обраної професії; формування педагогічних інтересів, нахилів, розвитку творчого підходу до педагогічної діяльності; закріплення, поглиблення та збагачення психолого-педагогічних та спеціальних знань з різних предметів, використання їх при розв’язанні конкретних педагогічних завдань; формування у студентів навичок організації виховної роботи, спираючись на знання з психології, педагогіки; вироблення потреби в педагогічній самоосвіті та творчого підходу до педагогічної діяльності.
Керівник практики доцент, кандидат педагогічних наук Ковальчук В.М. ознайомила студентів із особливостями виконання індивідуальних завдань та оформленням документації практики.
Науково-педагогічна практика студентів заочної форми навчання спеціальності «Освітні, педагогічні науки» передбачає її проходження на базі освітніх закладів за технологіями дистанційного навчання, а для студентів денної форми – на кафедрах університету, зокрема й на кафедрі педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика. Здобувачі освіти можуть співпрацювати як у своїх групах, так із студентами інших груп закладу вищої освіти, або фахової передвищої освіти.