П’ята Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти»

Викладачі кафедри (доц. І.В.Єгорова, проф. І.В.Стражнікова) та здобувачі третього освітньо-наукового рівня вищої освіти (Юрченко С., Бабій Ю., Басараб Н.) прийняли участь у роботі П’ятої Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти». Організаторами та співорганізаторами виступили Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки – відділ початкової освіти; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини – факультет соціальної та психологічної освіти, кафедра педагогіки та освітнього менеджменту, факультет дошкільної та спеціальної освіти, кафедра дошкільної освіти; Польсько-українська науково-дослідницька лабораторія психодидактики імені Я. А. Коменського, Брестський державний університет БРДУ імені О. С. Пушкіна (Білорусь), Вища школа професійної освіти імені Я. А. Коменського у м. Лєшно (Польща), Гродненський державний університет імені Янки Купали (Білорусь), ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Білорусь), Жешувський університет (Польща), Казахський національний педагогічний університет ім. Абая (Казахстан), Публічний інститут «Тракайський центр просвіти» (Литва), Тракайський центр розвитку дорослих (Литва).

Напрями роботи конференції:

  1. Психодидактика та психопедагогіка: від історії та теорії ‒ до практики.
  2. Сучасні особливості навчання та виховання у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти.
  3. Порівняльний аналіз та ретроспектива психодидактичних та психопедагогічних ідей.
  4. Філософські, психологічні та соціальні аспекти сучасної дидактики.
  5. Лінгводидактика: історичні та сучасні аспекти.

Спікери (І.ІОсадченко, Н.Кононе, С.Скворцова, О.Коберник, АГабінська, Т.Потапчук та інші) підіймали для обговорення проблеми: нейрофізіологічні засади навчання математики, особливості сприймання навчального матеріалу різними віковими категоріями слухачів, їх довільної уваги, активізація навчальної діяльності магістрантів шляхом об’єднання формальної та інформальної професійної підготовки майбутніх викладачів, ресурсно-орієнтоване навчання у вищій школі, психодидактичний взаємозв’язок стимулювання та мотивації в навчальній діяльності, застосування мультимедійних технологій тощо.

У рамках конференції відбувся тренінг «Школа формування емоційного інтелекту – педагогічної стресостійкості» (підвищення кваліфікації – 30 год).