26.11.2021р. кафедрою педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика була проведена підсумкова конференція за результатами проходження студентами денної та заочної форм навчання, спеціальності «Освітні, педагогічні науки» другого магістерського рівня освіти науково-педагогічної (виробничої) практики.
Базою науково-педагогічної (виробничої) практики була кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, кафедри університету які відповідають вимогам програми практики, забезпечені висококваліфікованими кадрами і відповідають вимогам програми практики відповідного освітнього рівня.
Метою науково-педагогічної (виробничої) практики було засвоєння студентами сучасних методів, форм організації освітнього процесу закладу вищої освіти, формування у них на базі одержаних теоретичних знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час викладацької роботи в реальних умовах педагогічного процесу, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності.
Науково-педагогічна (виробнича) практика складалася з трьох етапів:
І етап – підготовчий. На цьому етапі здійснювався аналіз організаційно-функціональних особливостей бази практики та розроблялися дидактично-методичні матеріали до майбутніх занять.
II етап – реалізація основних функцій викладача в умовах конкретного освітнього середовища.
III етап – підсумковий. Включав підготовку звіту, його захист і підсумкове оцінювання результатів практики.
Після закінчення терміну практики студенти звітували про виконання програми практики та індивідуального завдання. Загальна форма звітності студента за практику – це подання письмового звіту, який оформлявся за встановленими вимогами і після доопрацювання та остаточного погодження з керівником-методистом практики в друкованому вигляді разом з іншими документами магістранти подавали на захист.
Звіт з науково-педагогічної (виробничої) практики захищали студенти в присутності керівників-методистів практики, викладачів кафедри, які викладали практикантам спеціальні дисципліни.
Основний зміст засідання кафедри складали доповіді з узагальнення досвіду роботи студентів з питань проходження практики, виявлення досягнень і недоліків у їхній роботі, визначення заходів, спрямованих на подальше удосконалення практичної підготовки студентів.