Підсумкова конференція науково-педагогічної (виробничої) практики

26.11.2021р. кафедрою педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика була проведена підсумкова конференція за результатами проходження студентами денної та заочної форм навчання, спеціальності «Освітні, педагогічні науки» другого магістерського рівня освіти науково-педагогічної (виробничої) практики.

Базою науково-педагогічної (виробничої) практики була кафедра педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, кафедри університету які відповідають вимогам програми практики, забезпечені висококваліфікованими кадрами і відповідають вимогам програми практики відповідного освітнього рівня.

Метою науково-педагогічної (виробничої) практики було засвоєння студентами сучасних методів, форм організації освітнього процесу закладу вищої освіти, формування у них на базі одержаних теоретичних знань, професійних умінь і навичок для прийняття самостійних рішень під час викладацької роботи в реальних умовах педагогічного процесу, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати у практичній діяльності.

Науково-педагогічна (виробнича) практика складалася з трьох етапів:

І етап – підготовчий. На цьому етапі здійснювався аналіз організаційно-функціональних особливостей бази практики та розроблялися дидактично-методичні матеріали до майбутніх занять.

II етап – реалізація основних функцій викладача в умовах конкретного освітнього середовища.

III етап – підсумковий. Включав підготовку звіту, його захист і підсумкове оцінювання результатів практики.

Після закінчення терміну практики студенти звітували  про виконання програми практики та індивідуального завдання. Загальна форма звітності студента за практику – це подання письмового звіту, який оформлявся за  встановленими вимогами і після доопрацювання та остаточного погодження з керівником-методистом практики в друкованому вигляді разом з іншими документами магістранти подавали на захист.

Звіт з науково-педагогічної (виробничої) практики захищали студенти в присутності керівників-методистів практики, викладачів кафедри, які викладали практикантам спеціальні дисципліни.

Основний зміст засідання кафедри складали доповіді з узагальнення досвіду роботи студентів з питань проходження практики, виявлення досягнень і недоліків у їхній роботі, визначення заходів, спрямованих на подальше удосконалення практичної підготовки студентів.