03 квітня 2024 року в очно-дистанційному форматі відбулась звітна наукова конференція кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика. З привітальним словом виступила заступник декана Педагогічного факультету з наукової та організаційної роботи, докторка педагогічних наук, професорка Цюняк Оксана Петрівна, яка підкреслила значний науковий потенціал кафедри та побажала плідної наукової роботи учасникам пленарного засідання.
У межах наукової кафедральної теми «Історико-педагогічні проблеми навчання і виховання у системі безперервної освіти» викладачі та аспіранти презентували колегам основні результати своїх досліджень. Доповіді науковців були присвяченні розв’язанню як наукових проблем, так і подоланню тих викликів, які постали перед українським суспільством. Учасники конференції дискутували щодо перспектив та пріоритетів розвитку науки, освіти, культури, обмінювалися ідеями щодо подолання загроз і викликів сьогодення.
Завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика кандидатка педагогічних наук, доцентка Прокопів Любов Миколаївна запросила науковців до постановки запитань й обговорення, що викликало жваві дискусії, які сприяли обміну думками та ідеями.
За підсумками роботи підсекції тези доповідей молодих докторів філософії Тараса Валерійовича Паски («Підготовка майбутніх педагогів до використання цифрових технологій в освітньому процесі»), Наталії Ярославівни Басараб («Виклики української освіти з часу повномасштабної війни») та аспірантів Мар’яни Деренюк («Нормативно-правова база розвитку медіаосвіти в Україні та Республіці Польща»), Олесі Джоголик («Використання ІКТ в навчальному процесі в ЗВО: досвід та перспективи») було рекомендовано до друку у збірнику матеріалів звітної конференції за 2023 рік Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Звітна наукова конференція засвідчила, що на кафедрі педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика створене відповідне освітнє середовище, яке сприяє професійному та науковому зростанню викладачів й здобувачів вищої освіти.