8 квітня 2024 р. викладачі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика (зав.кафедрою Любов Прокопів, проф. Вікторія Стинська, асистенти Тарас Паска, Наталія Басараб) взяли участь у засіданні Об’єднання інституцій-партнерів «Педагогічна синергія».
Проблема обговорення «МЕРЕЖЕВА ВЗАЄМОДІЯ В УДОСКОНАЛЕННІ ЗМІСТУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ».
До зустрічі активно долучились науковці і викладачі провідних вищих закладів освіти України, Польщі, Чехії, Угорщини.
Обговорювались наступні питання:
- Хто і яким чином визначає зміст професійної підготовки вчителя?
- Які документи регламентують визначення змісту психолого-педагогічної підготовки вчителя?
- Як часто змінюються підходи до оновлення змісту професійної підготовки вчителя і чим це зумовлюється.
- Зміст психолого-педагогічної підготовки вчителя на рівні бакалавра/магістра (обов’язкові і вибіркові дисципліни – кількість кредитів на кожну).
- Особливості змісту психолого-педагогічної підготовки вчителя у різних закладах освіти.
Цікавими та перспективними пропозиціями ділились координатори від інституцій-партнерів щодо напрямів удосконалення змісту психолого-педагогічної підготовки вчителя у закладах вищої освіти України.